Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Co je potrebne po skončení strednej školy?

Príspevok v téme: Co je potrebne po skončení strednej školy?
abababababab

Momentálne som v maturitnom ročníku a onedlho končím. Na VS neplánujem isť, lebo ma učenie moc nebaví. Budem si skúšať nájsť nejakú prácu. A chcem sa spýtať, že ked skončím strednu školu, kde všade sa treba isť zapísať, alebo zaevidovať, že už nie som študent atd. Neviem ako to presne chodí. Chcem vedieť, čo je potrebné spraviť po ukončení strednej školy, ak vtedy nebudem zamestnaný? dakujem.

zuzana17541

Chcela by som sa spýtať či sa musím ísť zaevidovať na úrad prace keď už mám trvalý pracovný pomer.

katka...

Takze absolventom strednych skol este "patria" prazdniny, cize na urad prace v septembri, tusim do 7.9. Zaeviduju ta, pride ti papier o evidencii, s ktorym pojdes na zdravotnu poistovnu a to je vsetko. Ked sa zamestnas, oznamit to uradu prace a zdravotnej poistovni.

nyky20

No ja si už nespomínam nanič. Nie, ty si študentom do posledného augusta. Je jedno že končíš v máji. Stačí v septembri.

Jednoducho pri každej zmene im to musíš nahlásiť. A ide o to, že už nie si študent takže zdravotné by si si mal platit sám. Ale ked sa stihneš evidovať na urade práce tak za teba to platí akože ten urad. Preto potrebuješ papiere od nich že si evidovaný u nich a že ti to platia oni ( štát). Ked to nestihneš alebo sa nebudeš chciet evidovat na urade tak si musíš platit zdravotné sám. P.S evidencia na urade práce nie je povinná al. dobrovolná.

nyky20

No ja si už nespomínam nanič. Nie, ty si študentom do posledného augusta. Je jedno že končíš v máji. Stačí v septembri.