meditacia

Príspevok v téme: meditacia
rena23

Mate niekto skusenosti s meditaciou? Ja som s nou zacala podla jednej prirucky, ktoru pred par rokmi vydal ikar. Velmi mi pomaha, ale mam pocit, ze mi to uz nestaci a chcem ist hlbsie. Nemam zaujem o nabozensku meditaciu, len o ponor do vlastneho vnutra a rozvoj predstavivosti. Neviete niekto poradit k tomu nejaku dobru stranku alebo knihu? Dakujem.

Genesis

meditoval som asi rok. Taktiez som chodil na sagaja jogu co je vlastne tiez z velkej casti meditacia.

Bohuzial ziadne ani tie najmensie pozitivne ucinky na mna nemozem potvrdit.

Daleko sa citim lepsie po kratkom zdriemnuti (alebo staci lahnut si zatvorit oci a pocuvat napr Donutila) ako po meditacii.

9MICHAELA9

PROSBA O POMOC S DOTAZNÍKOM K POSTUPOVEJ PRÁCI

Zdravím:)

volám sa Michaela študujem tretí rok psychológiu v Olomouci, pracujem teraz na postupovej práci na tému Metódy rozvoja všímavosti: meditácia a terapia tmou. V rámci výskumu štandardizovaným dotazníkom porovnávam skupinu ľudí pravidelne meditujúcich, tých ktorí absolvovali terapiu tmou a "bežných" ľudí ktorí pravidelne nemeditujú ani neabsolvovali takúto terapiu.

Chcela by som teda poprosiť o pomoc so spomínaným dotazníkom. Budem veľmi vďačná za každého z vás , kto si nájdete na to chvíľku. Najťahšie sa mi zbiera skupina ľudí meditujúcich, preto mi napadlo napísať tu na fórum. Vyplnenie trvá približne 15minút a veľmi, veľmi by ste mi tým pomohli.

Tu je link na spomínaný dotazník: docs.google.com

Ďakujem za pomoc a krásny večer prajem.

bibba

medituje tu niekto? dnes som sa konecne dostala k tomu, ze som si precitala knihu o meditacii a asi to skusim, ze budem takto relaxovat. naozaj to cloveku tak pomoze ?

_lucy_