Jeho rodičia...

Príspevok v téme: Jeho rodičia...
Lindush

Ahojte. Chcela by som sa spýtať po akom čase vás priateľ/ka predstavil/a svojim rodičom? A hlavne ako ste sa správali pri nich, či boli velké stresy a tak...:-) Kedze sme spolu len necelý pol rok a uz sa to chystá spraviť... Asi dosť skoro nemyslíte? Ale zase vieme ze to neni len taký chvílkový vzťah. A hlavne sa toho dosť obávam. Nejaké rady potešia :-) Ďakujem.

Peťaaa001

Mňa ešte nezoznámil a to som s ním viac ako 1 rok a aj 3 mesiace. U mňa chodí na návštevu a niekoľko násobne prespal ale ja som bola najviac pred jeho domom tak buď rada aspoň sa za teba nehanbí.. I keď študujem veľmi ťažkú školu a nerobím žiadne problémy nepijem, nefajčím a chodím na brigády. S jeho mamou keď sa vidíme sa pozdravíme a občas prehodíme jednú vetu jeho otca som riadne nevidela a bratia so sestrou sa len pozdravíme.

karkulkaa

ráno som sa u nich prebudila a zoznámil ma s jeho mamou :D to bola riadna prča :)ale nie trochu som sa hanbila, ale keď som nemala žiadnu šancu sa dostať domov, tak jedine čo mi zostalo bolo prespať u nich, čo vôbec nebolo plánované :) načo oficiálne predstavovanie, aspoň nebol stres a panika :D

Lindush

Jeluska: vztahy uz boli ale tento je taky vaznejsi takze nato prislo az teraz :-) a nechceli sme hned nejako skoro po mesiaci dvoch keby sa nahodou o tyzden nato rozideme :-D ale uz je ten cas a tak stresy :-)len trosku rozmyslam ze co dat jeho otcovi. flasa mi pride taka trosku divna :-D a baby dakujem za rady :-) aj ked tie stresy budu urcite a hlavne sa bojim tych otazok z ich strany :-D

jahodka123

My sme si rodičov vzájomne predstavili asi tak po mesiaci vzťahu. Stresy boli z mojej strany len mierne, z jeho trošku väčšie, ale samozrejme všetko dobre dopadlo, nakoľko máme fotrovcov pohoďákov.

soffa

tiez po 4 mesiacoch.ci bol stres,ani nie.ja nemam problem v komunikacii,a doniesla som svokrovi flasu a svokre kavu.

smajliQa

mna predstavil po 4 mesiacoch :))