Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

stravovanie študentky

Príspevok v téme: stravovanie študentky
studentkass

ahojte
som študentka na strednej škole a rada by som schudla, snažím sa zdravo stravovať už strašne dlho ale niečo asi robím zle nakoľko som celý deň v škole a nejem nejak extra veď posúdťe sami :)
takže
R: 5:00/6:00 - vačšinou ovocie, teraz v lete čerešne a tak, za menšiu misku
D: 8:00/9:00 - grahamový rohlík so šunkou
O: 11:00/12:00 - druhý rohlík a jablko
O: zvyčajne nič lebo idem na autobus ale niekedy si dám trocha vlašských orechov
V: 16:00/17:00 - striedam cestoviny s omáčkou, kuracie prsia s ryžou, makrela v rajč. omáčke plus dva rožky, čistú tarhoňu, pečené zemiaky,,,,snažím sa večer nejesť pečivo

takto nejak sa stravujem,,,vedeli by ste mi poradiť?,,syry a jogurty a také mi moc nechutí, neviem čo stým :( ďakujem !

studentkass

no tie cereálie ja milujem ale vraj sú to samé cukry tak si dávam radšej ovocie

hej je to horzné, ja by som velmi rada jedla zdravo len casovo sa mi to vobec nedá

dúfam ze cez leto to uz bude lepsie, to by som presunula sacháče na raňajky, potom obed nejaké to mesko, rybka,,,a na vecer slepacu polievku by slo? tu mamkinu domacu milujem :),,,aj to mi je hrozne tazko ta zelenina neviem sa donutit jest to, ovocie milujem ale to sa nemoze cely den papat,,a cestujem okolo hodiny

Weva

ono je to des ked sa clovek nema kde poriadne najest - to ti verim. Podla mna ak by si pridala tu a tam salat, dusenu zeleninku (brokolicu, cukinu, polievky...) a nejedla to "hlavne jedlo" vecer tak by to uz pomohlo. Obcas nejaky jogurt, ci cerealie na ranajky...

A ten obed - neda sa zobrat si nieco so sebou - do plastovej nadoby? Ako dlho cestujes domov?

Podla mna ta ryza tu a tam je ok, len z toho co si pisala je to v kazdom jedle take zlozenie.

studentkass

weva

nie ani nemám, jedine nezdravé bagety a fast foody