Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

vyrážky

Príspevok v téme: vyrážky
bezrdna

Asi 5 rokov som brala hormonalnu antikoncepciu (Yadine). Priblizne pred rokom som prestala a odvtedy mam stasny problem s vyrazkami. Pred tym nez som s antikoncepciou zacala, spravila sa mi obcas na tvari alebo chrbte nejaka vyrazka ale nebolo to nic oproti tomu co sa deje teraz. Mam ich takmer vsade, na miestach kde sa predtym nikdy nerobili... cely chrbat, tvar, ruky, ramena, hrud, okonca aj na prsiach sa mi robia... je to priserne. Nakolko mam velmi svetlu kozu tak to uplne "svieti". Najprv som myslela, ze to mozno chce len trochu casu kym sa moje telo vrati do normalu, ale predsalen rok je akosi vela. Obycajne pletove vody mi nepomahaju (mam mastny typ pleti). Da sa zohnat nieco volnopredajne v lekarni? Alebo mam ist rovno k dermatologovi?

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

vyrážky - Fórum - ZDRAVIE.sk