Učíte sa cudzí jazyk ako samouk ????

JulkaN

Ahojte, ja sa učím ako samouk niekoľko jazykov. Začala som s angličtinou ešte pred rokmi a tak ma to chytilo, že som prešla aj na nemčinu a najnovšie sa namotávam na španielčinu. Používam online kurz Speaking Friends na stránke www.speakingfriends.com
Urobili to Slováci a je to fakt dobre vymakané.

Rastella

Ja sa ucim tiez sama, kedysi anglictinu, nemcinu, v poslednej dobe intenzivnejsie francuzstinu a medzitym aj rustinu. Ja mam najradsej tie stare klasicke knizky pre samoukov, kde je clanok, prebera sa postupne slovna zasoba a gramatika a nakonci su cvicenia. Potom samozrejme radio/TV/internet na pocuvanie a najlepsie niekoho na komunikaciu :-)

matej's

ja som tiez bol samouk. zacal som lahkymi serialmi, pokracoval som filmami v anglictine a potom som si zakupil kurz od imitum a ten sa mi velmi pacil, pochytil som vela z gramatiky, aj som sa naucil rozpravat a dnes vyuzivam anglictinu kazdodenne v praci, takze s nou uz problem nemam. ale clovek chce, tak sa nauci.

Renatka.605

Ja sa učím už 2 roky francúzštinu a teraz som začala nórčinu.. mňa to proste baví ..to je moja motivácia :)na francúzštinu mám knihu aj s nahrávkami ale s tou mi to ide dosť pomaly.. ale teraz som začala každé ráno keď sa obliekam a tak počúvam: www.youtube.com ... nemčinu a anglinu mám v škole a v týchto jazykoch pozerám dosť seriály.. fakt to pomáha. Pamätám si ako som ešte na základke moc toho nevedela ani z angličtiny a vtedy som začala pozerávať seriály a z jedného dielu som si zapísala a preložila všetky slovíčka čo som nerozumela a minule som to našla a všetky slovíčka poznám a nikdy som sa ich neučila :)

blondula

ja spanielsky.... mam vyhodu,ze som tam isty cas bola takze to nie je az taky problem... len nemam na to casu :-(

Antie333