moja rikt :D

Príspevok v téme: moja rikt :D
jozkoooo

chcel by som sa opytat ci je to normalne alebo uchilne alebo by som sa mal liecit kedze som si pichal uz aj lizatko a aj prst do riti kôly tomu ze som mal strasnu chut spravit nieco nowe a mat vecsie vzrusenie..
ale najvecsi problem je ten ze ja som si ten prst a lizatko lizal dalej ako to robia zeny ked sa prstujuuu

kroko157

No. Nie som odborník na takéto veci ale môj názor. - Je prirodzené, že človek chce skúsiť niečo nové a preto pokiaľ si neubližuješ fyzicky alebo niekomu druhému tak si myslím, že je to ok. Ale ak ti môžem poradiť - skús pri \\\"milostných hrách\\\" požiadať priateľku aby ti ten prst do zadku strčila ona popri tom ako ty budeš dávať jej penis do vagíny. Možno sa jej to zapáči tiež a potom prestaneš mať chuť si to sám robiť. Priateľka ak ťa ma rada - rada to vyskúša (vlastná skúsenosť) Čo sa týka oblizovania - neviem či je to z higienickej stránky dobré - asi by si sa mal nad týmto zamyslieť. a ak maš chuť niečo oblizovať - skús s priateľkou použiť vibrátor a keď jej ho budeš dávať do vaginy tak ho pooblizuj - možno sa ti to viac zapači a potom treba popremýšľať nad tým či nie si BI - alebo teda Gay. Už len keď maš rád priateľku v milostnom živote by nemali byť tajnosti po čom tužiš - čo ty vieš či práve ona netúži práve po tom istom.

jozkoooo

ale sak to je v pohode,, ja som si vedomi toho co som urobil... akurat by sa henten nemusel tak vismievat.. a to som urobil iba jeden krat..

len neviem co mam robit .. mam sa ist liecit alebo sa toho dokazem zbavit aj sam ???

bingham

hahaha....ze lizatko do riti...a potom ho cumlas hahaha :DD....tak ci si uchylak..to neviem...ale rozhodne co sa tyka chuti...tak si uplne vedla... :))

a este otazka...ake davas ??? chupachups ??? :)

Joost

JE vseobecne zname ze drazdenie prostaty u muza vytvara vacsie vzrusenie ale kedze to lizes tak a mas aj priatelku tak mas bud bisexualne sklony alebo si fetisista.