Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Zlý vplyv HAK na pleť ?

Príspevok v téme: Zlý vplyv HAK na pleť ?
dzejjn

Ahojte, je podľa vás v poriadku, že sa mi po začatí užívania HAK výrazne zhoršila pleť ? Paradoxne, užívam Dienorette. Akné som mala vždy dosť škaredé ale toto je až príliš veľké zhoršenie. Začali sa mi tvoriť veľké,červené, podkožné, bolavé vyrážky najmä na sánke a nejaké aj na lícach a celkovo sa mi pleť o dosť zhoršila. Môže to byť spôsobené HAK ?

dzejjn

Ospravedľňujem sa za pridanie témi toľko krát ale po refrešnutí stránky pridalo tém znova, tak by som poprosila admina o zmazanie ostatných. Ďakujem

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Zlý vplyv HAK na pleť ? - Fórum - ZDRAVIE.sk