Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

prosim zmizli vam flaky na tvari ked ste ukoncili liecbu roaccutanom??

karimatkaaa

dakujem za odpovede,ja nemam jazvy len proste červenu kožu,ale dneska som bola u kožnej predpisat si na dalsi mesiac roaccutane,povedala mi ze casto byvava plet pocas liecby citlivejsia a cervensia tak snad mi to zmizne ... dakujem.nech sa vam dari:)

Katka87

Jazvicky po akne vacsinou zvyknu vyblednut. Flaky som mala aj ja, ale ja som ich mala z kremov, ktore som pouzivala aby sa mi tak nevysusovala pokozka, ale mala som na ne alergiu.

Evvita

nie ja som ukoncila liecbu asi pred necelym mesiacom a stale mam kopec takych cervenych jazviciek, kozna mi tvrdi ze mi vyblednu, tak dufam, neskor za par mesiacov ked sa vsetko z tela zmetabolizuje chcem odstranit jazvy laserom

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

prosim zmizli vam flaky na tvari ked ste ukoncili liecbu roaccutanom?? - Fórum - ZDRAVIE.sk