Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Cerucal/Degan - závislosť?

Príspevok v téme: Cerucal/Degan - závislosť?
silvus28

Mám veľmi pokazené trávenie, hoci sa stravujem veľmi ľahko, zdravo a diétne,často a v menších porciách, ťažko mi trávi...preto už dlho užívam Cerucal/Degan, ktorý mi vždy pomôže...lenže kázali mi ho užívať pol tabletky po hl. jedle, a ja užívam po každom jedle aspoň dve celé tbl....inak mi zle trávi...mohla som si naňho už tak navyknúť, že ak si nebudem zvyšovať dávky, bude už neúčinný? mám ho postupne vysádzať, alebo ho už vôbec nebrať?prosím poraďte...ďakujem

RNG

Inac ked si najdes v uvedenej literature, metoclopramide sa ma uzivat len kratkodobo(4 do 12 tyzdnov, brat 10-15 mg pol hodiny PRED jedlom), inac je skodlivy a moze doniest priznaky podobne ako Parkinsonova choroba, svalova distonia(nedobrovolne pohyby tvare, grimasy) a priznaky tetanie.

RNG

Ako vidim z inych tem, uz pocitujes rozne nasledky zanedbavania nedostatku kyselin a enzymov a zamorovania tela roznymi skodlivymi chemikaliami, co ti predpisuju ako lieky na potlacenie symptomov, ale nie na vyriesenie problemu.

RNG

Travenie je vec kyselin, enzymov, vlaknin a probiotik, nie chemickych skodlivych umelych liekov.
www.medicinenet.com
Ked ti zle travi, musis si doplnit chybajuce, najma podla tvojho popisu priznakov sa jedna o kyseliny a enzymi.
Ak si nenapravis travenie tymito prirodzenymi doplnkami, smerujek s stovkam roznych zdravotnych problemov, ak v nich uz nie si po rokoch zanedbavania nedostatku zaludocnych kyselin a pravdepodobne aj pouzivania protikyselinovych liekov, co to este zhorsia.
Reglux/GERD/pala je totiz dosledok NEDOSTATKU kyselin a nie prebytku ako si ludia a lekari popularne myslia.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Cerucal/Degan - závislosť? - Fórum - ZDRAVIE.sk