Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Postinol-poraďte mi!

Príspevok v téme: Postinol-poraďte mi!
Rupia

12.3 som mala sex,davali sme si pozor ale ON si nebol isty,ci to stihol alebo nie.tak som hned rano 13.3 sla ku gynekologovi..ten mi dal prostinol... hned som ho vzala a o 12h neskor aj 2 tabl...18.3 som zacala krvacat..dosiel menzes a zacala som brat antikoncepciu..lenze odvtedy mi je stale na vracanie.... mozem byt tehotna?

buba

26.7. rano som mala sex, davali sme si pozor, ale nie som si ista, ci to stihol. Kedze som nebrala ziadnu antikoncepciu naobed som isla do lekarne a kupila postinor.Poobede som ho vzala a o 12 hod. dalsiu tabletku. Este stale som nezacala krvacat.Normalne som mala dostat menzes 29.7.Je mozne,ze som mohla otehotniet? Obavam sa toho, ale dufam, ze tie tabletky ucinkuju/teda dokedy este by som mala cakat/

label

po dobrati poslednej tabletky v baleni musis cakat tak 3, 4 mozno aj 5 dni (zavisi od typu tabletiek) kym dostanes menzes. a kedze si uzila tabletko "po" tak sa nemusis obavat... teda este som nepocula ze by nezabrala.. ovsem zalezi od toho kedy si mala dalsi sex, lebo tabletky zacinaju ucinkovat az po 7 dni.. teda ak hovoris ze to bolo tvoje prve balenie...

Rupia

lenze ja som predtym HAK nemala..berem ju od 18.3. uz mam zacat nove balenie 15.4. ale menzes este nemam stale...uz sa zacinam poriadne bat!

moon_driver

milý/á muco.... bavíme sa o prípravku POSTINOR, netvrdil som ze ked zena má krvácanie, tak urcite nie je tehotná.....
.
reagoval som na to ze Rupia uzila prípravok POSTINOR, následne mala krvácanie a po takejto kombinácii by to bol viac-menej zázrak keby bola tehotná :-)

Rupia

Syma a Lilinka..dakujem vam. to je najhorsie tie stresy..uz fakt neviem co mam robit.strasne sa bojim,lebo predtym som nemala HAK tak to aj preto.ale dakujem.

syma

rupia, nestresuj sa, tehotná určite nie si, vzala si predsa postinor a pokračuješ s HAK, podľa mňa máš len trochu posunutý cyklus z postinoru, ak Ťa už pobolieva bruško, menzes príde určite

Rupia

lenze menzes som mala dostat toho 12.3 takze si myslim,ze to bol menzes a na prvy den som zacala brat HAK ako mi gynekolog povedal.ja uz fakt neviem teraz v piatok som zobrala poslednu tabletu z HAK a cakam na menzes.uz ma dnes zacalo bolet brucho,dufam,ze tehotna som neni

linda

no pokial viem tak po uziti Postinoru ma prist cca do 5 dni krvacanie...to je nasledok ze si ho vzala. Ale to nie je ta tvoja normalna menstruacia! Ta by mala prist v tom termine ked ju ocakavas a moze sa stat ze ti bude aj tyzden meskat. Ak by sa nedostavila treba skocit ku gynekologovi...z vlastnej skusenosti som si aj tak radsej sla spravit krvne testy .

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Postinol-poraďte mi! - Fórum - ZDRAVIE.sk