Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

jedálničky na chudnutie

Sisi135

klaudia: koľko toho je ťažko povedať, ak nevládzeš zjesť všetko tak daj menej zeleniny. Vezmi si už aj taký kaleráb môže mať aj cez 400 g a to je na porciu veeeľa. Nemáš možnosť vážiť si aspoň deň-dva potraviny??

MetallicA

no, neviem mne sa zdá že to som len ten prvý deň schudla :( odvtedy sa mi zas váha nepohla a na cm som ešte aj pribrala, teraz mi začnú moje dni čiže som na sladké trochu viac, ale neprejedla som sa tak to nieje z toho. Neviem už čo robiť asi si zvolím dáku rýchlovku diétu, lebo ja som z toho nervózna a ja chcem rýchlo schudnúť....

klaudia345

sisi135,
no skusim dnes tu desiatu takto...len zas kazdy den to jest nemozem :D a vobec ma nenapada ze co by som tak mohla este jest aby som to molha striedat nejako...niesom zviknuta desiatovat a olovrantovat uz vobec nie...potom by som nezvaldla veceru :d..na olovrant vecsinou jedavam zeleninu...len napriklad neviem odhadnut tie mnozstva..kolko toho asi mam zjest?...myslim ze ranajky mam clekom ok aj take vecere..lebo je tam najviac zeleniny a potom cottage alebo nieco take a pecivo ktore nieje velke..tka akurat...a na obed..nvm niesu to velke porcie zjem tolko kolko mi staci..ked je ot mastnejsie alebo vyprazane tak menej....nvm ake asi by mali byt obsahovo velke tie porcie aby neboli ani velke ani male

Sisi135

klaudia: na desiatu nahraď musli vločkami a bude to ok. Na olovrant zeleninu s cottage a chlebom napríklad. Večeru som ti už komentovala taká akú si napísala nie je moc vhodná

klaudia345

sisi135, no dakujem upokojila si ma trocha:)....no ved ja viem ze tie placky neisu moc dobre ale tak zas ich vela nebolo a tak ked si dam na obed taketo nieco a lahsiu veceru tak sa to neda vykompenzovat takto?...ja neviem snazim sa jest takto pravidelne ale ked niesoim hladna takto casto....a na ranajky zvyknem mavat aj vajcia alebo cottage..a veceru mam velmi podobnu ako ranajky len na rano mam toho trochu viacej :D..co sa tyka tych obedov tak nie vzdy je to super zdrave...ale tak jem to co s anavari doma vies :/...a dalej sa xcem spitat ohladom desiaty...keby som mala trebars trochu musli so susenym ovocim a mliekom/jogurtom na tu desiatu bolo by to vhodnejsie?...a neviem co sa hodi na ten olovrant...zeleninku si dam stale ale k tomu napr minule som mala kefirove mlieko a dve uhorky..je to lepsie?..ja neviem snazim sa jest dost ale bojim sa ze je toho vela a ze z toho skor priberiem neviem mozno su to len moje mylne dohady :(

Sisi135

klaudia: Je možné že zo začiatku priberieš možno kilo - dve ale pri správnej strave telu rýchlo dôjde že má začať chudnuť. A teraz k tvojmu jedálničku:
R: chýba ti nejaká bielkovina - šunka, syr, vajce,... a zeleninu môžeš pokvapkať olivovým olejom nech sa z nej uvoľnia všetky vitamíny + na ráno treba tuk
D: ovocie samotné NIKDY a hrozno moc vhodné nie je. Nechaj si tú broskyňu, môžeš dať aj dve ak sú malé, do toho nejaké ovsené vločky a biely jogurt
O: no zemiakové placky aké sa robia u nás moc vhodné na chudnutie nie sú.... myslím že mäso alebo ryba so zemiakmi ryžou a pod. a zeleninou by bolo vhodnejšie
Ol: ovocie poobede nie, nechaj si tú uhorku a k nej kompletné jedlo : sacharid + bielkovina + tuk
V: tu treba sacharidy korigovať a nahradiť bielkovinami. Čiže vločky moc nie, radšej cottage, rybu, mäso,vajcia,... so zeleninou a k tomu trochu chleba/cestovín/zemiakov,...
A dúfam že máš večeru o šiestej a potom už nič, že ? (to myslím ironicky)

klaudia345

ahojte rada by som sa s vami poradila...schudla som i ked trocha nezdravyim sposobom...lenze viem ze to neije dobre..tacala som pravidelne jest 5x denne...len enivme ci mam len taky pocit alebo som trochu pribrala...je to mozne ze kim sa telu upravi metabolizmus tak nabereiem trochu a potom to pojde tak ako xcem cize smerom dolu?...fakt sa snazim jest zdravo a pravidelne ale neviem...napisem sem napriklad svoj dnesny jedalnicek..neviem ci je dobry alebo nie ak nie tak mi prosim poradte..nerada by som pribrala..
R:celozrne pecivo,natierkove maslo,plny tanier zeleniny k tomu
D:hrozno,broskyna
O:2 zemiakove placky
Ol:uhorka,broskyna
V:ovsene vlocky s mliekom
dakujem vopred :)

Zuzka222

Sisi134: mohlo by to byť veľa ale keď mám 4 hodinový tréning a tréner mi naviac povedal že by som mala pridať ešte viac svalov lebo v decembri mám preteky a už si idem nadbehávať kondičku takže viac trénujem.. No a v tomto období by som mala vraj jesť 3x denne bohaté porcie a po tréningoch užívať proteín .. Takže idem ešte napísať jedálníček:

R: 30g cereálií a 50g bebe sušienok + 1 biely jogurt a banán
o: 185g tuniaka vo vl. Šťave + celozrnný domáci chlieb a 4 paradajky
V: to bude 120g kuracieho s 50g ryže a paprikou

A dnes mám 3h doobeda a 1 poobede tréning..

Sisi135

Burizonka pečivo je ok, j vo večeri by si mala mať nejaký sacharid (a tiež aj na olovrant), a môžeš buď pečivo alebo celozrnné cestoviny, ryžu, zemiaky,... ide len o množstvo. Večer tak do 30 g.
Zuzka: Taký segedín robím aj ja až na to že miesto mlieka dávam biely jogurt nech to je hustejšie a mimochodom to si mala 150 g kuraciny? To je na porciu veľa bielkovín, zbytočne zaťažuješ obličky a pečeň

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

jedálničky na chudnutie - Fórum - ZDRAVIE.sk