Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Prečo sa červené farba na vlasy vymýva tak rýchlo?

Lou

mne celkom pekne držali na vlasoch červené od pallete, tie z radu deluxe....a ešte asi pred troma rokmi bola úplne super červená od brilance z radu luminance, ale asi ju prestali vyrábať alebo čo, lebo ako keby sa po nej zem zľahla :(

Annika1987

Vyskusaj si dat nafarbit vlasy u kadernicky, oni pouzivaju kvalitnejsie farby. Skus to raz, uvidis, ci to bude mat nejaky vyznam. Inak ti poradit velmi neviem, vlasy si na cerveno nefarbim.

Sunshine_0

Annika: ja si vlasy neumývam 3 dni po farbení a aj tak to nepomáha. Iba po farbení si dám tú kúru čo je v tej farbe a to je všetko

Sunshine_0

No ale ja študujem na strednej škole a keby som si našla robotu možno by som si kúpila ale bohužial teraz nemám tak žijem len z vreckového a to nie je také veľké. A koľko stoja také farby ?

Annika1987

Citala som mozno aj tu niekde, ze po farbeni by sa vlasy nemali aspon nasledujuce dva dni umyvat a uz vobec nie davat si na ne hned regeneracne pripravky. Lebo vlas je po farbeni este otvoreny a tym umyvanim alebo nanasanim pripravkou si tu farbu skor vymyjes.

jankaaaaaaaaa

lebo cerven pigmenty su raz take..
skus pouzivat profesionalne kadernicke farby, znacky napr. matrix, loreal.. su o dost drahsie, ale mali by vydrzat dlhsie

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!