Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

mám zmeniť HAK?

Príspevok v téme: mám zmeniť HAK?
maruška82

AHOJTE! užívam antikoncepciu prvý mesiac, prvych 15 tabletiek som mala nevolnosti, závraty, návaly tepla ale posledné 2 dni mi nič nieje. Telo si zvyklo alebo sa to ešte vráti? Potrebuje telo nejaký ten čas na to aby si na hormony zvyklo? Ake mate skusenosti? stalo sa vam že ste mali na zaciatku nevolnosti a potom to prešlo??..dakujem

isabella

ja som mala tiez pri poslednej s ktorou som zacala obcas nevolnosti, no ako to po dvoch tyzdnoch preslo uz sa neobjavilo, alebo tak nejak, ale to som si uz hovorila, ze ked mi to do konca balenia neprejde tak seriem na to, no keby som mala moznost brat aj inu hak, tak asi hned bezim lekarke, no ja som tu moznost nemala, tak som to prekusla, no uz sa to nastastie odvtedy nevratilo

jankaaaaaaaaa

ked to ustupilo tak to zatial neries, zacni uzivat aj nove balenie a keby si vtedy mala take problemy zase, tak chod k lekarovi

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

mám zmeniť HAK? - Fórum - ZDRAVIE.sk