Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

čudné príznaky

LXRa

Ako povedali uz 2 diskutujuci, vyzera to byt na hypoglykemiu. Predpisali mu uz aj lieky? Ak ano, je mozne, ze berie pre neho moc vysoke davky alebo dochadza k interakcii medzi liekmi na cukrovku a inymi liekmi, ktore uz dlhsie uziva (dost bezne).

amy1

Ak má Váš otec možnosť, mal by si odmerať glykémiu - nevoľnosť môže poukazovať na vysoký cukor v krvi (návšteva lekára a úprava liečby), potenie je charakteristické naopak pre nízku hladinu cukru(okamžite podať sladký nápoj). Neviem aký typ diabetu má Váš otec,akým spôsobom sa lieči,preto je radiť ťažké,najlepšie by bolo vyhľadať lekára.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

čudné príznaky - Fórum - ZDRAVIE.sk