Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vysadenie antikoncepcie a menzes

jankaaaaaaaaa

ked hakv ysadis, tak ziadny vplyv tie umele hormony na telo nemaju. preto velakrat menzes meska, pretoze telo sa musi "prebudit" a nabehnut na vlastny rezim

Annika1987

Brala som HAK niekolko rokov, potom som ju vysadila. Predtym, ako som ju zacala brat, som mala nepravidelny cyklus. Po vysadeni mi to prvych mozno 5 mesiacov prislo vzdy presne na 28. den, mozno este vplyvom zvyskov hormonov z HAK. Neviem, myslim si. Ale kazdy mesiac to bolo slabsie a slabsie, naposledy uz len spinenie a potom uz to vobec neprislo. Tak som isla k lekarovi, dal mi vyvolavaciu injekciu, menstruaciu som dostala. Nasledujuci cyklus som mala aj 6 tyzdnovy a krvacanie slabe. Potom som sa vratila asi po 10 mesiacoch opak k HAK. Ale vysadila som ju po pol roku. Odvtedy uz uplynul skoro rok, HAK neberiem, menstruacia mi chodi na den presne a je uplne normalna.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vysadenie antikoncepcie a menzes - Fórum - ZDRAVIE.sk