Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chcem vysadiť HAK

odpovedam

Aj mne zacali velmi padat vlasy. Po vysadeni som sa vyhadzala na tvari, dekolte, chrbte i ramenach - pritom predtym som s akne problem nemala (iba sem tam nejaka vyrazka). Trvalo 8 mesiacov, kym som si dala plet dokopy, prve 4 mesiace po vysadeni som mala menzes nepravidelny, resp. ziaden. Uz by som HAK nikdy nebrala. A vlastne uz ani nemozem :-)

matussska

strašne mi začali padať vlasy a menzes som dostala teraz, dva mesiace po vysadení-na vyvolávačku som nešla, radšej som čakala kým sa telo samé spamätá.

jankaaaaaaaaa

hej aj mne sa dost zacali mastit vlasy aj plet. ale to bolo asi tak prvy mesiac, teraz je to take ako pred nasadenim hak

jajka001_

menzes mi meskal par dni ale prisiel sam, zacali sa mi viac mastit vlasy a pokozka, tak cca po mesiaci, ale potom sa to znormalizovalo, plus po mesiaci mi dva tyzdne brutalne padali vlasy. inak mam v poho plet, sem tam daco , ale to bolo aj predtym, kym som uzivala.

jankaaaaaaaaa

je tu vela tem ohladom vysadenia, skus pohladat..
mne menzes prisiel tak ako chodil pred hak, cize na 33den, po dvoch tyzdnoch sa mi vyhadzali vyrazky na tvari a v dekolte, potom to preslo, teraz som dva mesiace po vysadeni, mam trocha viac rozsirene pory , inac nic viac
a citim sa ovela lepsie ako s hak, nieosm taka nafuknuta, tazka, nemam vkuse chut jest

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Chcem vysadiť HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk