Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

prerezana slacha na ruke

Palicek

ahojte som mlady študent prerazal som si šľachy na pravej ruke a mal som v prv dlahu a až potom sadru dneska mi ju zložili a tak poctivo cvičim objednal som sa aj na rehabilitaciu .... viem tie vytaminy je to železo,zinok,vapnik treba jesť aj hidinovu pečienku

Palicek

ahojte som mlady študent prerazal som si šľachy na pravej ruke a mal som v prv dlahu a až potom sadru dneska mi ju zložili a tak poctivo cvičim objednal som sa aj na rehabilitaciu .... viem tie vytaminy je to železo,zinok,vapnik treba jesť aj hidinovu pečienku

joni_

kolegyna to mala slachu na ukazovak, zrovna na pravej ruke, ale dala to doporiadku
pokial viem tak si to natierala aloe gelom a striekala tým sprejom co pisala Ivka1, a potom este mala od lekara nieco na zmaknutie jazvy tiez na natieranie. Vyzivove doplnky veru neviem ci nejake kvoli tomu brala, skoda...
prajem rychle uzdravenie, nech to mas zase ok :-)

Judita18

Joni mam to prerezane na zapasti a slacha je to na 4 a 5 prste. Mam to este stale zapuchnute celu ruku.

Citala som ze trepa zelatinu, huspeninu a kosti obhryzat...len som chcela este nejake vitaminove alebo vyzivove doplnky aby sa to lepsie hojilo. Skoda, ze nevies ci kolegyna nieco nepouzivala, ale aj tak dakujem :)

Ivka 1

Judita odporucam viackrat dennestriekat aloe sprayom s pridavkom liecivych bylin , nechat posobit 15 min a potom naniest aloe vera gelly. Aloe vera gelly posobi protizapalovo, antibakterialne a po zatuhnuti vytvori na rane ochranny film,pod ktorym sa pretrhnute vazivo hoji.

joni_

a kde to mas prerzane? hlavne ked ti uz daju rehabilitacie tak poctivo cvicit, kolegyna fakt makala a ma to teraz dobre

joni_