Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Menstruacia pocas uzivania HAK

jankaaaaaaaaa

asi ti dal nejaku injekciu na uvolnenie a tak sa ti asi uvolnila aj stena maternice.. kup si ten ascorutin este

Laurina22

Ja neviem nepamatam si to.

Bolo to na zaludok,vraj na uvolnenie.

Rozmyslam,ze mu zavolam,alebo sestricke,ci je to normalne?To asi nebude riesenie.

Laurina22

Baby tak pijem alchemilku,celaskon ale takyto menzes som este nemala.Nielen silny ale aj bolestivy a brutalne.

Nerozumiem,ze by to bolo naozaj z tej injekcie?

jankaaaaaaaaa

no ja mam dioptrie -2 a nikdy mi vlasy extra nevypadavali. akurat teraz po hak. a to okuliare ani sosovky nenosim cely den ani nie kazdy den

jankaaaaaaaaa

laurina pisala uz v inej teme ze jej velmi vypadavaju vlasy. aj teraz sa tu zarazila ze po vysadeni jej buduu vypadavat este viac

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Menstruacia pocas uzivania HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk