Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Utlmy - Seroxat

Príspevok v téme: Utlmy - Seroxat
mikinkaf

Ahojte. Uzivam seroxat uz cca dva roky. Zacinala som so Serliftom, ale nejak mi ho potom zmenili.
Ked si nejake dva dni zabudnem tabletku vziat alebo mi dosli, pred spanim mam take zvlastne utlmy.. Tazko sa to popisuje. Je to ako dvojsekundove zalahnutie v usiach, stmavenie pred ocami a taky tlak v hlave. Opakuje sa to asi 20x a je to velmi neprijemne. Neviem, davam si to do suvisu prave s vynechanim lieku, ale neviem, ci to nemoze byt aj nieco ine, vaznejsie. Stava sa to niekomu?
Dakujem za odpoved.

teta dora

Je to z vynechania Seroxatu. Ten sa musi vysadzovat velmi pomaly a postupne. Niektori pacienti pocituju akoby elektricke zablesky v hlave, ini nieco ako ty.

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Utlmy - Seroxat - Fórum - ZDRAVIE.sk