Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Pracovná terapia

Príspevok v téme: Pracovná terapia
iwik

Ahojte, mám možnosť ísť pracovať do DSS- Domov dôchodcov ako terapeutka. Študujem sociálnu prácu takže
by som pracovala, čo mi je aj blízke. Kedže nemám ukončený ešte ani len 1 stupeň - Bc. musela by som si spraviť
kurz PRACOVNEJ TERAPIE. Má niekto skúsenosť s kurzom? Robil si ho niekto z Vás alebo chystá sa len robiť?
Ďakujem za Vaše rady a príspevky?

errr

niekedy sa stretavam aj s dochodcami, ale niesu moja cielova skupina. napisala by som ti o mojej praci, ale radsej to nechcem rozoberat takto verejne, ak chces daj nick na pokeci alebo mail a popiseme :)

pre errrr

Ahoj. A pracuješ v DSS s klientami - dochodcami? No mne bolo povedané ze buď Bc-sociálna práca no a keďže ešte Bc. nie som tak si treba urobiť tento akreditovaný kurz. No ako som už písala,práca ergoterapeutky mi nie je celkom známa. Preto som rada za všetky užitočné informácie a rady ;-)Bola by si taká zlatá a nenapísala mi čo vlastne presne robíte, ako pracujete s klientmi? Ďakujeeem veľmi pekne

errrr

ja pracujem ako ergoterapeutka v DSS, u nas su podmienky stredna skola s pedagogickym zameranim ale hlavne kreativita. este som nepocula o takom kurze, u nas nam davaju kurzy priamo na to, s cim robime - sklo, keramika a pod. a plati nam to zamestnavatel

iwik

evcca: Hej máš pravdu, za 150 hodín sa to všetko určite nenaučím a skúsenosť s prácou s klientmi-dochodcami tiež nemám, práve preto sa bojím že po absolvovaní kurzu nebudem túto prácu zvládať a nebudem pre klientov zaujímavá. Ty si nemala prax s klientmi - dochodcami? Aká by bola podľa teba, moja náplň práce? Nemáš náhodou dáke materiáli pre presne túto skupinu klientov a prácu s nimi?

evcca

ja neuznavam kurzy, su to take umele liahne, nemas sancu sa za 150 hodin nic poriadne naucit. nemyslim to v zlom.