Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Niaké rady pre začiatočníka? Ohľadne fitness..

Príspevok v téme: Niaké rady pre začiatočníka? Ohľadne fitness..
samirie

Ahojte, dúfam že Vám nevadí že som sem túto tému zaradila. Takže, bude to trochu dlhší príspevok, ale bola by som veľmi rada za akékoľvek rady.

Som 19 ročné dievča. A chcela by som byť kulturistka. Viem, že sa to tak ľahko povie a vyznie to trúfalo, ale v skutočnosti viem, aká veľká drina za tým je. Mám iba 158cm, takže som dosť nízka. A mám asi 38kg. Viem, že je to dosť málo, ale niesom anorektička, ani nič také, prosím nespájajte ma s tým.

Aby som to upresnila, lebo kulturistika je dosť široký pojem. Nechcem mať telo ako Arnold, ale proste takú ženskú ale svalnatú postavu. Napríkld ako Slovenka Nikola Weiterova (bikiny fitness).,

Je mo jasné, že musím skombinovať stravu, pohyb (hlavne anaeróbny).

Tak začnem teda pohybom. Aktívne hrávam tenis (3x týždenne 1 hodina). Myslíte si, že ak chcem nabrať svaly musím to obmedziť? Lebo ja sa tohto nechcem vzdať, milujem tenis.

Ďalej mám ešte "športový tréning" a to mám 2x týždenne 45min.

To je z cvičenia všetko. Viem, treba pridať posilovanie. Nevietekoľko krát do týždňa a ako dlho? Napríklad tá Jillian 30 days ripped neni dobrá?

A čo sa týka stravy, je to hrozné. Ehm, to radšej snáď ani nekomntujem. Jem asi tak 2x denne, ale poriadne. Musím si to proste niako rozvrhnúť. 1 jedlo mám hneď ráno a to poriadne. Doslova sa najem do prasknutia. A potom mi je pol dňa ťažko tak sa zase "napráskam" až o takej 15:00. A večer som už taká uťahaná, že idem spať.

Viem, že tie stravovacie návyky sú hrozné. Aj celá moja životospráva. Prosím, nemoli by ste mi niečo poradiť? Myslím ohľadne športu aj stravy. Viem, že veľa z Vás je tu odborníkov, alebo sa v tom aspoň vyznáte. Ďakujem :)

era0

Cvičenie je na dlhú trať no zaujímalo by ma ako je to keď žena otehotnieť ako cvičiť.venujem sa cvičeniu rok a chcem v tom pokračovať i naďalej

jana555

samaria,
mýliš si dojmy s pojmami, kulturistky su ako arnold su poriadne namakane preto beru aj testosterony čo je mužský hormon aby vyzerali hentak, čiže byť ako oni nie je normalne :D a mala by si chodiť do fitka kde maš stroje alebo ak chceš môžeš cvičiť doma, každý druhý den po hodinke alebo aj menej :) a najelpšie su cviky čisto s vlastným telom, a mala by si jesť pravidelne a nie 2x do dna, pretože okolo 50-70% je strava čiže ked budeš cvičiť a hentak jesť tak bdueš cvičiť uplne zbytočne, a ten tenis maš dobrý tak si to tak rozvrni ale nemala by si cvičiť každý den, aspon zo začiatku budeš velmi zaťažovať teloa nebude mať kedy oddychovať, pretože svaly rastu za spánku, a mala by si spať min. 8 hodín denne :) ked sa chceš čosi opýtať konkrérne mna napíš mi na e-mail janca17101@azet.sk

Milky

Vsak ma to i stalo studia a namahy. Preto sa chytam za hlavu pri 80% otazkach na fore. Chcem schudnut xx kg bez cvicenia.. a ked citam tie ZARUCENE rady na schudnutie..

wreck

wiwien22, ja som nespominal kruhovy trening, ale len obycajny fbt, pri ktorom precvicujes v tyzdni postupne cele telo. kruhovy trening je nieco ine a pre zaciatocnicku (autorku temy) sa mi nezda vhodny. na to ma cas, ked pochopi ako trening ako taky funguje a bude hladat sposoby, aby si ho spravila zaujimavejsim a stimulujucejsim.
konkretne cviky ti asi neporadim, lebo som to nikdy nerobil. ale dal som zo zvedavosti hladat "kruhovy trening" cez google a naslo to dost odkazov. tak skus tiez a z dostupnych informacii si uz poskladas vyhovujuci model.

sweater, veru, tiez by som nieco uvital. uz dlhsi cas som vo faze, ze ma nebavi jest. dokonca ma to otravuje az. premozem sa maximalne na 1-2 jedla denne. takze radsej budem ohladom jedla ticho, kym zase budem normalny. :)

sweater

ejha tak to sorac :D, ja som zle pochopil, ty si schudol a ja ze si chces drzat hmotnost 55kg, ty vole ale tak to je pekne dole s tukom, to sa hocikomu nepodari...

Milky

Schudol som zo 138,5kg na 83kg.
Som muz, teda muz.. Stale tvrdim, ze som chalan az do skoncenia puberty, co cakam tak asi za 15 rokov. Teda to si o mne mysli manzelka a mne nezostava nic ine iba suhlasit..

sweater

z tych 55 kg sudim ze si zena :) tak to pardon ja ta oslovujem v muzskom rode. tak hadam nieco najdem aj o strave o cvikoch je dost literatury a fajn takze tam problem nevidim :)

Milky

sweater
Nemozem sluzit. Teoreticky som na tom dobre. Mal som zacat posilovat od januara. Bohuzial, prisla mi do toho choroba.
Podla mojho planu bolo treba najskor 55kg, potom udrzat aspon rok hmotnost a zacat behat. Teraz beham denne hodinu a kazdu nedelu 20km.
Kupil som si cinky, napisal a vytlacil knihu s cvikmi a priestorom na zaznam vedla kazdeho cviku, pre evidenciu.
Ale zappal pluc je mrcha..
Knihu na stravu nemam, ja drzim zaklady v hlave a uz len lubovolne kombinujem..

sweater

milky alebo kludne aj ostatny ostrielany vo fitness prosimta nevies mi tu poradit nejaku solidnu knizku, kde najdem aj presne recepty na stravu, co kedy jest, co po treningu, co v den ked nejdem do posilky atd., tu co sem dal wreck som pozrel (dik wreck :-) ta je dost slusna ale potrebujem nieco este "better" :-), proste najlepsie by bolo konkretne recepty na ten a ten chod, (obed, desiata...), co jest ked chcem nabrat hmotu, co nejest... a keby tam bolo pisane aj o tych proteinoch a gaineroch (aby som sa v tom vedel orientovat, co je co a naco...) keby ste vedeli o nejakej bol by som vam velmi vdacny

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.