Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Chudnutie+hormóny

Príspevok v téme: Chudnutie+hormóny
Džana

Dobrý deň, chcem sa poradiť ohľadom chudnutia. Nie som začiatočník, napriek tomu neviem, čo mám robiť... Pred 9timi mesiacmi sa moja váha pohybovala na 62kg. Schudla som diétou a cvičením na 53kg. Mala som stravovací plán, taktiež cvičebný plán. Behávala som, posilovala. Všetko bolo super, až kým som si nedobabrala hormóny, pravdepodobne prudkou zmenou stravy. Moja váha pred pol rokom začala akosi kolísať, zrazu som sa odvážila a mala som 58kg...Teraz je to 64kg :(... Akurát druhý deň užívam WILD YAM a ZINOK. Neviem, či mám opäť začať cvičiť, alebo to zatiaľ nechať tak aspoň mesiac, lebo som čítala že z WILD YAM sa chudne...Bojím sa, že neuvidím zas výsledok a nechcem si uškodiť...Veľmi ma to zložilo, keď po pol roku snahy a po schudnutí 8kg som pribrala nazad 10 :(((((

Mám zvýšený testosterón, výška je 162cm., Džana

Džana

Ono ide o to že ja som počas cvičenia nabrala všetko nazad, pritom som cvičila tak ako predtým..Len zrazu menštruácia si chodila ako chce najprv často, otom vôbec...Tak som šla k dr. váha už bola hore a zrazu Test. zvýšený na 1,2 o chvíľu na to na 1,5...Tak to pripisujem tomu a čítala som že test. sa zvyšuje cukrami a ja som jedla samé ovsené vločky a veľaaa ovocia, ryžu, ryžové chleby...Samozrejme aj kura a sóju a vajíčka, nízk. jogurty mlieko...Ale tak neviem, či nie to množstvo vločiek mi uškodilo...Ale inak metabolizmus sa mi nespomalil. Mala som Asi 2roky probl. s trávením, mala som aj helikobaktera a odkedy osm cvičila a stravovala sa takto všetko pominulo :))))

aysia

Ahoj,