Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Vyrážky okolo úst a na sánke

Príspevok v téme: Vyrážky okolo úst a na sánke
Leila8888

Dobrý deň,chcela by som sa opýtať či sa to už niekomu stalo alebo o tom niečo počul lebo neviem čo robiť.
Asi tak 3 roky som užívala antikoncepciu regulon,pred tým som mala trochu problémy s pleťou,ale po čase sa mi to upravilo a bolo to úplne fajn. Asi tak pred pred štyrmi mesiacmi som jurobila strašnú hlúposť som ju v polovici balenia zahodila a prestala užívať,vtedy som ale mala ťažké obdobie (psychické). Všetko sa mi rozhádzalo menštruácia,hormóny no proste všetko. Ale už asi tak mesiac aj niečo mam hrozne vyhádzanú pleť ale iba v okolí úst a hlavne na sánke skoro až na krku. Nerozumiem tomu je to fakt strašné a nepríjemné,ale už asi tak dva mesiace beriem novú HAK s názvom chloe ktorú mi samozrejme predpísal doktor. No nie som si istá či tieto vyrážky mám z hormónov a teraz musím len počkať,alebo to môže byť aj z iného dôvodu napr. niečo s krvou alebo s mojím zdravím.

SilviaL22

Mala som rovnaký problém. Vyrážky okolo úst,na sánke a takisto aj málinko na krku. Nechápala som prečo, lebo všade inde mám pleť čistú. Až časom mi zubári prišli na komplikovaný zápal čelustných dutín a po operácii mi vyrážky zmizli. Určite si daj porobiť vyšetrenia.

MultiLevel

Kym HAK budete uzivat, dostavi sa zlepsenie. Ked ju vysadite, opat sa plet zhorsi. Chcete cely zivot brat hormony? Co takto skusit telo precistit zvnutra, prist na to, preco mate tak zlu plet? Hm?

Amanda2201

ahoj :) ja mam podobny problem, iny je v tom, ze mne sa akne vyhadzuje pred menstruaciou a len v okoli ust a na brade (najnovsie aj na hrudniku), kozna usudila ze mam hormonalne akne preto mi gynekolog predpisal CHLOE,beriem ju druhy tyzden a zatial ziadne zlepsenie (obcas mam pocit ze je tych vyrazok viac pretoze jedna vyrazka zmizne a hned sa objavia nove dve)..balenie mam na 3 mesiace a citala som pozitivne reakcie na tuto HAK ,tak uvidim ..

DzanaFX

Vieš, ide o to, či lekár trafí dobre antikoncepciu, alebo trafí takú, ktorá ti môže ubližovať (čo sa týka akné). Mohla by si ju skúsiť vysadiť, prípadne zameniť za inú. Hlavne s aporaď s lekárom, popíš mu ako sa čo udialo. Vidíš z jednej si možno bola psychicky labilná, z tejto môžeš mať vyrážky, z ďalšej môžeš priberať...a pod.

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Vyrážky okolo úst a na sánke - Fórum - ZDRAVIE.sk