Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Asi mam epilepsiu.

Príspevok v téme: Asi mam epilepsiu.
Wikimon

Ahoj, volam sa Viki a mam 20 rokov. Pred rokom sa mi stalo ze som mala pocity Dejavu, ale s tym ze ked sa mi to stalo rozbusilo sa mi srdce a ostala som uplne rozrusena a dokazalo mi to pokazit celi den alebo aj dva som potom bola uplne mimo myslienkamy. Isla som k neurologicke ktora povedla aze je to Epilepsia a dala mi lieky. Ja som ich po case vysadila bolo mi trochu lepsie a celkovo som to nemala tak casto. Nechcela som si jednoducho pripustit ze to epilepsia je. Ani vysledky vysetrenia mozgu tomu nenasvedcovali. Isla som k psychiatrovi a zdvoverial soms a mu s tymto. On len powedal ze to epilepsia nemusi byt. A tak som zacala brat anidepresiva. Vsetko bolo v poriadku viedla som si normalny zivot nasla som si priatelia bola som statsna. AZ DO DNES! Po rokus a mi to zase stalo, to Dejavu. Som uplne vyvedena z miery newem co mam robit stale placem a kukam clanky po internete bojim sa ze s ami to zase vrati. Nechcem mat ziadnu epilepsiu chcem mat normalny zivot. Nechcem aby to bola epilepsia. :( Priatel je strasne daleko odomna a nemam mi ani len ako pomoct. Dufala som ze vyrozpravanie mi pomoze. Dakujem ak si to vobec niekdo rpecita a powie mi vlastny nazor nato. Neviem totiz to co mam robit.

Magy

to co si pisala, tie "kabliky na hlave", to je EEG. pokial ti lekarka predpise nejake lieky, ber ich ako ti nakaze. pokial vsak by si bola radsej za nieco menej chemicke, rozhodne je dobre aj toto povedat lekarke, spytat sa ci nevie o alternative (homeopatickej), prip. ci sa daju u daneho lieku, ktory ti predpise, po case znizovat davky - jednak ti liek vydrzi dlhsie a budes dostavat menej chemie do tela, ako pises. ale to ti musi povedat lekarka. u niektorych liekov sa znizovat davkovanie da, u inych nie. pri znizovani davok postupne treba sledovat, ci dany liek este stale ma efekt, akonahle prestava ucinkovat, treba sa vratit spat na zaciatok a znizovat odznova. takymto sposobom dokazes zistit minimalnu potrebnu davku pre teba konkretne, co jednak usetri lieky a jednak tvoje telo od zbytocne vacsich davok. farmaceuticky a pri predpisovani su lieky nastavene vzdy na vacsiu davku, nez je nevyhnutne potrebna - deje sa tak kvoli statistickemu spriemerovaniu ludskeho tela, vahy, potrieb atd. mensie telo potrebuje mensiu davku na rovnaky ucinok drogy, a aj urcite specifika kazdeho jedinca mozu znamenat nutnost vyssej ci nizsej davky.
kazdopadne - tesim sa na spravu ako si dopadla.

Wikimon

Co sa tyka magnetickej rezonancie na nej mi nic nezistili ani na dalsom vysetreni mozgu to uz neviem ako sa vola dali mi take kabliky na hlavu a ani tam nebol ani len malicky naznak epilepsie. Pani neurologicka to usudila z toho ze mam stavy dejavu, ktore sa mi mimochodom teraz po roku vysadeni liekov vratili asi o krat horsie . Kazdopadne som to uz nevydrzala a zajtra ju idem navstivit. A kedze sa mi zmenil zivot budem schopna brat lieky normalne. Len dufam v to ze to prestane a mozem ich vysadit potom lebo ja sa enchcem dopovat cely zivot chemiou. :(. to ma moc mrzi. A dakujem za rady. Velmi mi to pomaha. a Magy aj za celkom dost odborne. zajtra vecer dam vediet ako som obstala na vysetreni.

Magy

ahoj. takze za prve
- nepanikarit! stresom, placom a panikou si mozes ten problem LEN zhorsit, nech je akehokolvek povodu. prva rozumna rada znie - klud a chladnu hlavu, pozitivne myslenie. to je to co pomaha.
- priciny psychosomatickych problemov mozu byt dvoje. neurologicky problem - ten sa lieci farmakologicky, ako si uz raz urobila a zrejme pomahalo. farmakologika su vsak casto nastavovane tak, aby pomahali, kym ich beries. kedze si ich vysadila, ich efekt odoznel a problem sa vracia. mozes skusit zajst zase za lekarkou a pokial dostanes epileptika, ber ich. ak nemaju nejake silne vedlajsie ucinky, niet dovod ich odmietat.
psychologicko-socialny problem tvojho stavu je druha mozna alternativa. nepises nic o sebe, rodine, prostredi okolo, situacii... stresujuce rodinne prostredie, skola, problemy z minulosti, nocne mory atd. to vsetko je tiez spustacom podobnych problemov... pomaha zmena prostredia, sport, aktivita ktora zamestnava telo a najme hlavu, aby si nemala cas mysliet na to neprijemne a zatazovat sa tym, nechat posobit. v tomto pripade je nasadenie antidepresiv POSLEDNA moznost. nie je rozumne okamzite tlacit do tela zbytocnu chemiu, pokial pomahaju prirodzene prostriedky, ako som spomenul vyssie.

sky007

Ahoj, urcite by som to neriskoval. Chod k neurologovi na vysetrenie. Nech ta posle na kompletne vysetrenie vratane magneticke rezonancie. Nie som odbornik, ale s epilepsiou sa da zit. moj spolubyvajuci ma epilepsiu 14 rokov. na zaciatku to bolo nafigu s nim ale casom zabrali tabletky a teraz uz nema ziadne naznaky.

urcite sa daj vysetrit. teba to nic nestoji, len cas...

Textová Inzercia

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Asi mam epilepsiu. - Fórum - ZDRAVIE.sk