Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Špeciálna pedagogika - štúdium

SD

Ahoj, ja som si podal prihlášku na UK na odbor Špeciálna pedagogika& na externé štúdium. 18.06. majú byť zverejnené výsledky, či ma zoberú. Ako si na tom ty ZUZU3? Podala si si niekde prihlášku???

ojka

ja keby som neštudovala, čo študujem, tak by som šla na pedagogiku, či už normálnu, alebo špeciálnu... alebo sociálnu prácu ((: a nech to kritizuje každý ako chce, podľa mňa to je super práca... ale je to o tom, že to človeka musí "baviť" pomáhať druhým a byť im oporou (:
takže každému, kto sa pre to rozhodne, tak držím palce ((:

vrtačka

Zuzu3, myslím, že ružové okuliare ti ešte len opadnú, ak sa dáš na špecku a začneš v tom pracovať :).
Swistica, veľmi dobre si vedela, čo komu trkne ako prvé, bola to zbytočná provokácia...

swistica

D D D ake pohorsenie vyvolal moj komentar a pritom ja som myslela s detickami.

Aspon ste sa prejavili ked ste dedukovali .ebily

lionesssssss

Zuzu3, asi tak, ja mám občas pocit, že aspoň dve tretiny tohto fóra sem-tam potrebuje využiť služby špeciálneho pedagóga

no nič, držím palce pri štúdiu, nie je to jednoduché, najmä tá prax, ale ak máš skúsenosti a chtíč, tak sa to isto bude dať ;-))

Zuzu3