Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

štíhlejšie stehná do júna. kto sa pridá??

Príspevok v téme: štíhlejšie stehná do júna. kto sa pridá??
horsadoboja

zdravím :) už pár rokov ma trápia stehná.. mám 164 cm, 51 kg, približne 78-62-93 miery a 56-57 cm cez najširšie miesto na stehne. rozhodla som sa, že konečne s tým treba niečo urobiť aby nemusím stále pozerať na to ako v tom a v tom oblečení vyzerajú moje stehná.. kto sa pridá???

môj plán zatiaľ vyzerá takto.. - chcela by som jesť pravidelne, tj. raňajky, desiata, obed, olovrant, včera + ak bude treba neskorá večera. úplne na minimum obmedziť sladkosti a nezdravé vyprážané jedlá.. sacharidy len do takej 15tej, potom neskôr bielkoviny a veľa veľa zeleniny. čo sa týka cvičenia.. plánujem byť 3x týždenne 45-55 min. na stacionárnom bicykli (nie na ťažkom prevode) plus 2x týždenne posilňovanie a zapojiť tam aj 15 min. znova bicykel. kam sa bude dať pešo a nepoužívať výťah, len schody...
myslíte si, že takýmto spôsobom sa mi to podarí? alebo robím niečo zle? poraďte prosím a pridajte sa :)

Maoam

evik1: no ja som brucho na nozickach :-D, teda si vezmi, pas 73cm, stehno 53cm...takze asi tak nejak :-DD, ale ja som sa zmierila s tym, ze pas 62-63 mat nikdy nebudem, ak to dam na 68, budem happy!, ale tesim sa z toho, ze mam stihle nohy a boky mam tak akurat, kazda mame nieco a treba vidiet to pekne a ten problemik akceptovat,nie naopak...

evik1

maoam,ako vždy,zas trefne,aj ja delím ženy na bruchá na tenkých nožičkách a nás osie drieky,kocky na bruchu a dolu základňa...o tom behu-dych si nevšímaj,resp.všímaj,ale všetko sa dá postupne,pmaličky treba začať je o tom x stránok s radami,ak si začiatočník v behu určite ti to na 100% prospeje,uvidíš tú zmenu,musíš ju vidieť a nemusíš ani drieť tak ako ja denne a veľa,stačí 3x/týž.,ale,treba dodržat TF a dlžku 40min to istí,spočiatku sa nieže nespaľuje tuk,ale ide cukor+ tuk,prevláda cukor z krvi až postupne,ked telo vidí,že to myslíš vážne a neprestávaš ,musí siahnuť do rezervy,ale netreba hneď prestať.Všetko nové spôsobuje telu šok a pustí-tukyZmenu činnosti treba a z psychol.hľadiska,vlastne ked beháš dlho,nervová sústava je už unavená a ak nemá podnet,reaguje vyčerpaním,čo sa na tebe prejavuje nechuťou a nevládnosťou,aj mozog musí pracovať,preto behám roky von,lebo vždy niečo vidím,striedam rýchlosť,ale už to všetko poznám,pomaly ma už neprekvapí ani diviak,čo vybehol z krovia...pre muža to bola novota a za 3 mes.dal dolu 10 kgešte sme upravili stravu a mmládenček je z neho.Už nechodí k mamičke na mastné dobroty,odmenou mu je jeho zdravotný stav,nerobí si stresy,ak celý týž.nejde,nie ako ja denne!

Maoam

horsadoboja: inak ostatne miery, vaha vzhladom k vyske, pas a boky su super, si velmi stihla, a tych par cm zo stehien to sa spravi, mas ale nadhernu vahu aj miery, fakt

Maoam

horsadoboja: musis vychadzat z typu postavy, podla tvojich mier si jasna hruska a tak sa k tomu treba aj postavit, kazdy typ postavy ma svoje za a proti, tvoja vyhoda je, ze mas mimoriadne stihly pas a si v drieku tenka ako prutik, za to hrusky maju geneticky sirsie stehna, je to proste tak dane, takze je to pre teba prirodzene, okrem toho neviem preco zeny bazia po tenkych nohach, kedze zena je od prirody stavana tak, aby stehna a panva boli stabilne (kvoli tehotenstvu), je to pre zeny proste prirodzene a ked su pekne vypracovane, je to krasne a velmi sexy

co sa upravy stehien tyka, urcite mozes par cm z nich zhodit, ale nemyslim, ze vzhladom k typu postavy mozes mat stehna 48cm, ale urcite je realnych nejakych 52-53, zvol cisto aerobnu cinnost, stacionar, beh, minimalne 40-45minut, aj viac, aspon 4x do tyzdna a do polroka ich mas

horsadoboja

Luckatucka - tak čo už, povinnosti počkajú. bude 25 min. a hotovo :))) a štíhlučká možno. nestresujem s obezitou. no tie stehná naozaj na mne svietia a je na čase s tým niečo robiť..
KaQa - ďakujem :) aj ja ti držím palce.. ty máš akú problémovú partiu?

Luckatucka

No splaovanie tukov a teda aj zostihlenie stehien nastava min.po 20min.cardio cinnosti.Takze 15min.rotoped,a potom posilnovanie to je malo.Ale mas super postavu,pas 62cm a boky 93cm si stihlucka.

KaQa

horsadoboja
Aoj tak teda to mas dobre naplanovane :)
Súhlasim s tebou :)
A držim palčeky:)
Ja tež sa snažim dať kusok zo seba dole uvidíme čo a aký bude výsledok:)

horsadoboja

Luckatucka - ďalšia novinka pre mňa - že samostatne nie, vďaka :) a 15 min. namiesto 25, asi nemá význam, že? alebo ako je to? - kedže ani toho čoho nie je nikdy nazvyš..

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

štíhlejšie stehná do júna. kto sa pridá?? - Fórum - ZDRAVIE.sk