ako zvladnuť toľko problémov naraz

Príspevok v téme: ako zvladnuť toľko problémov naraz
zufala

Ahojte, neviem kde začať.. mám vzťah na diaľku, študujem pomerne náročnú školu, no aj tak som sa rozhodla popri škole pracovať, intenzívne si prácu hľadám. Problém je v tom, že škola mi bazerá veľmi veľa času, takže nestíham sa pomaly s priateľom ani vidieť, ísť domov z intráku a keď si k tomu vezmem navyše aj prácu, bude to ešte horšie. Trápi ma však to, že ked už chceme byť spolu, nemáme ani kde. U nich doma sú hrozné podmienky (oco alkoholik, brat starý mládenec, a kopa iných.) na cestu k nám mu už neostávaju peniaze, lebo aj napriek tomu ze ukončil VŠ, nedarí sa mu na východe nájsť prácu. Prestávam to zvládať, hoci si život bez neho neviem predstaviť, som z toho stále viac smutná... neviem si predstavit že máme takto fungovať ešte niekolko rokov, kým ukončím VŠ a snádˇsi nádej prácu, aby sme mohli mať aspoň nejaký podnájom..

david23

zufala veď keď si si prešla zdravotnými problémami, tak toto nemôžeš považovať za vôbec nejaké starosti a už vôbec kvôli tomu nemôžeš byť zúfalá. Choď na externé, alebo si preruš školu. Frajer neštuduje, tak nech sa prispôsobí, ja by som to kvôli priateľke spravil. U nás sa bežne obchodovalo s internátnými izbami, že na 2jke bývali frajeri.

zufala

david chudiatko... ani nevies akymi zdravotnymi problemami som si ja v zivote presla a ver mi nemenil by si... ale to tu neriesim, zijem s tym a to do konca zivota... za druhe, skus si najst pracu v "hladovej doline" akoje Spiš bezpochyby je. Posiela zivotopisy, chodi po konkurzoch, dokonca aj v mestach aj tam kde studujem, ale nič. A z 60 eur hmotnej nudze a bez rodicov zbohatlikov ani ten privat nevykryjes.

Maoam

ja nevidim ziadny problem ok, mozno ten, ze priatel sa velmi nema k cinu a ty tak trocha chces za neho prevziat zodpovednost

takze inak nic...pokial si zdrava, normalne bezne malicke starosti studentky

david23