Chudnutie

Príspevok v téme: Chudnutie
dandeeyca

Chcela by som schudnúť,začínam od pondelka,len môj problém je že študujem a cez týždeň som na intráku. Problém je v tom,že na intráku nemáme žiadne fitko a dávať zakaždým 2€ na fitko v meste si nemôžem dovoliť a ani by ma tam nepustili, kedže cez deň chodím do školy do cca 16, o 17 je na intráku večera a potom už nikam nesmieme.
Chcem sa spýtať, či by som vedela schudnúť aj nejakými inými cvikmi a úpravou jedálnička (aj keď je pravda že si nemôžem vyberať čo mám na raňajky,obed,večeru,musím jesť to,čo v jedálni navaria).
Potrebujem dať dole iba 5-6 kg hlavne bruško,boky,zadok.
Viem že bez cvičenia dám ťažko nejaké kilá dole,ale predsa,oplatí sa spýtať..
Dá sa to ? Schudol už niekto takýmto spôsobom ?

veves

urobme radsej z toho kde zijes tvoju velku vyhodu...ziadna plna chladnicka, ziadne skrinky so sladkostami, mama vyvarajuca vonave jedla, kopa penazi na kupovanie si hluposti...
to, ze jes v jedalni je podla mna plus - pravidelne a takmer bez duply:) tak to ma byt. ranajky, obed, vecera. to, ze ti tam nedaju ziadne multizdrave semiacka, zrnka, ovsene vlocky, je fajn, za prve nie si kura a za druhe je treba sa normalne stravovat.
na olovrant a desiatu si dones z domu alebo kup...ci uz ovocie, zeleninu, jogurty a pod. sem tam aj niaku maskrtu kludne.
co sa tyka cvicenia...ak sa ti bude dat, chod aspon raz do tyzdna do fitka, ci uz zumba, posilovna, aerobic, ... odporucam posilovnu lebo tu doma tazko niecim nahradis. inak chod behavat a cvic na izbe.

Milky

dandeeyca
Tany to nemysli zle. Ty pises (viacmenej)ze teraz nemozes cvicit v posilovni, kam ta mimochodom nik neposiela a nemas moznost zmenit stravu.
Co chces od nas?
Kazdy, co uz schudol cez 20kg ti tu vie poradit, ale ty si viacmenej uz na zaciatku odmietla zmeny, ak som dobre cital..

dandeeyca