ako dat pridanu hodnotu k beznemu kazdodennemu stereotypu?

Príspevok v téme: ako dat pridanu hodnotu k beznemu kazdodennemu stereotypu?
beskyd

zdravim, co vam mimo dovoleniek a ojedinelych situacii typu koncerty alebo ine prilezitostne predstavenia/vystavy a pod. prinasa v kazdodennom zivote spokojnost? idealne keby pisali ti co su po skole a pracuju pripadne si popri robote rozsiruju kvalifikaciu, studuju a pod. vo veku medzi 25 - 30 a trocha dusevne vyzreti a vnimavi, co je dost dolezite pri vsetkej ucte k niektorym diskuterom na tomto fore. co vas tesi ked si cely den len plnite povinnosti, inych ludi z roznych dovodov k spokojnosti nepotrebujete, nemate nablizku ani prirodu ani hory ani nic, len betonovu dzunglu a lacne malomestiacke prostredie?

ojka

tešiť sa z maličkostí, aj z uplných malých pekných prkotiniek (: ale to je v dnešnom uponáhľanom a dosť materiálnom svete umenie ((:

sweater*

ja sa rad venujem pohybu, posilka a plavanie, prijmalo ma k tomu nie nuda, ale to ze som chcel mat dobru kondicku proste chcem vediet co vsetko moze moje telo dokazat, chapes ako to myslim :), zaciatky boli strasne tazke aby som to nevzdal, nemal som ani partaka do posilky takze to bolo jak spanielska dedina a na plavanie som nemal kondicku, ale zatal som zuby lebo som vedel ze som to chcel a teraz som uz na tom zavisli, v ziadnom pripade sa toho nechcem uz vzdat, postupne aj menim stravu na "fitnesacku" teda snazim sa, a chcel by som pridat aj nejaky bojoby sport, ale som z maleho mesta a skoro nic tu nieje takze to az v blizkej buducnosti. zacal som uplne zboznovat ten pocit ktory sa dostavy ked poriadne zamakam na treningu, citim sa hrozne fajn :)

oooooof

Myslím si, že david23 - to úplne vystihol.