Ako napisat ziadost o pracu v nemcine

0vecka

heh klud tato tema je stara ako matuzalem. A v McDonalde sa urcite budu pohorsovat nad gramatickymi chybami :) ked beru aj ludi co nevedia citat.... :)

biela mačka3

boha čítaj, ja som len skopírovala žiadosť, ktorá tu už bola a som ju opravila - a už sa mi nechcelo pridávať nič!!!! tak neurážaj sakra

biela mačka3

Sehr geehrte Damen und Herren,

hiermit bewerbe ich mich bei Ihnen um eine Arbeit als Aushilfe während den Sommerferien. Ich komme aus der Slowakei, bin Studentin und möchte gerne auf diese Weise etwas dazu verdienen. (chcela by som zarobiť - to nie je zvratné v nemčine) Ich Spreche zwar nicht so gut Deutsch aber bin fleißig, (po dvojhlaske je scharfes s- alt a 225 stlačiť naraz) ehrlich und zuverlässig.

Über Ihre positive Antwort würde ich mich sehr freuen.

Mit freundlichen Grüssen

sare

Prosím niekoho kto ovláda nemecký jazyk aj gramaticky, či by ste mi nepreložili žiadosť o zamestnanie. Ja sa dohovorím, ale gramatika je slabšia. Ďakujem

Deria

kowa, tak vseobecne ti to mozem aj tu napisat, nejako mi to s tym mailom nefunguje.

Sehr geehrte Damen und Herren,
hiermit bewerbe ich mich bei Ihnen um eine Arbeit als Aushilfe während den Sommerferien. Komme aus der Slowakei, bin Studentin und möchte mir gerne auf diese Weise etwas dazu verdienen. Spreche zwar nicht so gut deutsch aber bin fleissig, ehrlich und zuverlässig.
Über Ihre positive Antwort würde ich mich sehr freuen.
Mit freundlichen Grüssen