Strach z trapasu či minulosť?

Príspevok v téme: Strach z trapasu či minulosť?
CX600

Ahojte. Ja som tu už o svojej minulosti a problémoch písal dávnejšie.

www.zdravie.sk (tak nižšie trocha je to detailne)

Ale mám asi problém s tým spojený. Mávam strašné stresy. Napr. keď som pred tabulou v škole, mám strach aby som nepovedal nejakú sprostosť aby sa mi každý nezačal smiať a strašne sa pri tom potím a to nehovorím o telesnej. Také bežné veci ako brušáky, skákanie cez švihadlo ešte v pohode ale také ako kotrmelce, skákanie cez kozu alebo sebeobrana, to su veci, ktore síce by som síce vedel, ale mám "strach". (v úvodzovkách). Myslím to tak, že vždy mám strach či to zvládnem, a keď som na rade tak sa vždy spotím ako keby som si odbehol 2km a odmietam to spraviť len preto, lebo sa bojím výsmechu (ako často krát v detstve...). Kludne by som to pred učitelom spravil osamote ale nie pred 25 spolužiakmi. Ide o to, že momentálne mám 97kg, presnejšie obezita, ktorú už som sa rozhodol ukončiť ale nejde všetko hneď. Učitel tomu už nechápe, sám sa čudujem že sa tam so mnou neháda a ja nemám chuť mu to celé vysvetlovať aj tak by to tam nikto nepochopil.... už to začala riešiť aj triedna, a už čakám kedy sa do toho zapojí aj telefonát triednej rodičom. A aj tak to je všetko nadlho vysvetlovať...

Prip. podobné stresy prežívam keď s niekým volám. Proste vytočím číslo, volám, a medzi tým sa dosť spotím, rozmýšlam nad tým čo poviem, a keď to niekto zdvihne, tak to všetko uplne zabudnem a všetko dokašlem.

+ su tam dalsie problemy ale o tom hovorit nechcem..

/* mimochodom.. mam 18 - chalan */
čo s tým? :/ myslíte že dá sa oficialne nejako škole dať papier o necvičení alebo niečo? alebo nejak inak to riešiť? pretože ja si neviem predstaviť čo budem robiť nabudúce. často si schválne nechávam telesnú doma aby som nemusel cvičiť. za to som mal aj štvorku na vysvedčení teraz na polroka...

elly