Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Za 2 mesiace -7kg ??

Príspevok v téme: Za 2 mesiace -7kg ??
Kata535

Ahojte, potrebujem pomoc! Potrebujem,musím schudnúť aspoň 7kg. Problém je v tom že neviem odolať jedlu, sladkostiam a na chudnutie, či cvičenie mám málo času. Som študentka na gymnáziu a domov chodím väčšinou okolo 15:30. Na obedy musím chodiť do školskej jedálne, takže si nemôžem vybrať zdravšie jedlá. Čo mám robiť? Bola by som rada ak by ste mi pomohli zostaviť presný plán. Ďakujem za všetky rady. :)

dana660xz

no bola by si prekvapena, ake zdrave obedy su v skolskej jedalni, ked si vies spravne vybrat a zvolit aj spravne mnozstvo.
ale ked nechces pre to nic urobit, tak potom smola, budes tucko :( je tu kopec ludi, co maju "na krku" celu domacnost, deti, chodia do prace a stihaju aj chudnut aj pracovat aj cvicit a este sa starat o milion inych veci. ty ako studentka mas velmi vela casu a tak si to vaz.
"kto chce hlada sposoby, kto nechce hlada dovody"

Magy

bez prace nie su kolace - a pri chudnuti to plati dvojnasobne. ako mozes cakat, ze schudnes nejakym zazracnym prostriedkom, ak nevyvynies ziadnu iniciativu, aktivitu, SNAHU???
chciet a mysliet si "zelam si schudnut" nestaci. na tom treba tvrdo makat.
ale na take zakladne zivotne poznatky zrejme budes musiet este dospiet. zatial si myslis ze sa to da lahko. po par rokoch vahovej hojdacky zistis, ze ani omylom.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?