Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Potrebujem poradiť ohľadne danového priznania pls :( len pár otázok

Príspevok v téme: Potrebujem poradiť ohľadne danového priznania pls :( len pár otázok
ach dane

Ahojte takže. Som študent ale popri štúdiu som si našiel takú brigádu. Bola to práca na dohodu. A ide o to že musím podať danové priznanie z prijmu. Nakoľko som prekročil nezdaniteľnú sumu ktorá bola na rok a vychádza mi že mám doplatiť 70 eur danovému tak to beriem. Ale každý kto sa v tom troška vyzná mi vraví že ako je možné že mi firma /agentúra neodvádzala dane? oni za mna nič neplatili. Teda preddavok na dan bol 0. každý mesiac. a tak sa chcem spýtať že teraz ja budem mať nejaké problémy? musela tá firma odvádzať dane? alebo jednoducho si zaplatím dan na danovom a tým to končí? a Moja druhá otázka teraz mi poslali mailom

V Y H L Á S E N I E

na zdanenie príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti podľa § 36 ods. 6
zákona č. 595 2003 Z. z. o dani z príjmov (ďalej len „zákon“)
a že to im mám podísať a poslať do agentúry a ja neviem čo to znamená? Je tam všade písané do konca januára a všade zodpovedám za prípadne chyby sám.

Tak chcem sa spýtať či je to normálne dakujem

roza

To vyhlásenie ti asi poslal zamestnávateľ. Ak ho podpíšeš a vrátiš mu ho tak nemusíš podávať daňové priznanie ale všetko za teba urobí zamestnávateľ. Naozaj treba zamestnávateľa o to, teda o výpočet dane požiadať do konca januára, preto je na vyhlásení starý dátum.
Zájdi alebo zavolaj do mzdovej učtárne, budeš múdrejší. Mohol by si potom napísať ako si dopadol.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.