Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Stále smutná ...

Príspevok v téme: Stále smutná ...
Sad_Princess

Ahojte , ani sama neviem prečo se píšem a čo vlastne čakám,že napíšete...
Mám okolo seba ľudí ,ktorím by som sa mohla vyrozprávať,len neviem či to dokážem ..
Pred troma rokmi som mala veľké problémy s klbmi a keď to prešlo po dvoch rokoch , stal sa mi úraz ... Už viac ako rok sa ťahám opať po lekároch ,ktorí mi nevedia pomôcť .. Každý deň cítim v nohe bolesť a kvôli nej som musela prestať so všetkým ,čo milujem ... Tanec , šport, jazda na koni a ďalšie vecí , ktoré ma robili šťastnou...Bola som ako tak v pohode , no opať ide leto ( už to bude tretie ) , ktoré nebudem môcť robiť to,čo milujem ... príšerne mi to chýba , nemôžem ísť ani len na prechádzku ,aby som večer nemala bolesti ..
Ďalej ma štve škola ,študujem na gymnáziu a som na seba strašne prísna ... mám dobré známky , no keď mi niečo nevíde strašne dlho si to vyčítam .. Beriem to ako svoje zlyhanie a odôvodňujem si to tým,že keď nemôžem byť dobrá v tanci , musím byť dobrá aspoň v tomto ... Preháňam to , ale neviem ako to zmeniť , učím sa strašne veľa a len pri dvojke si vyčítam ,že som urobila hlúpe chyby ...Chcela by som nič neriešiť,ale neviem to ...