Problemy s otcom

Príspevok v téme: Problemy s otcom
JUKI32

Som student prveho rocnika VS a a uz si neviem dat rady z otcom trva to uz asi 8 rokovale nikdy mu tak nesibalo ako teraz. On pracuje v zahranici a chodi domov asi po mesiaci a niejaky tyzden maximalne dva ale dva tyzdne z nim su neznesitelne. Ked pride domov vsettko mu vadi dokonca same malickosti napr. moja mama kupi do bytu niejaky kvietok a ked pride domov hned sa doslova zacne hadat ze kde tak ten kvietok mohla dat ze nikdy nic take nevidel ze on chodi po svete ale take nevidel a je tohoeste kopu stale jak pride si najde nieco na dakoho. Brat je trochu maniak do hroch tak vsetko vala na moju mamu ze mu nezbranila aby nehral lebo on nieje doma on nemoze vsetko robit ale pritom jak je doma mu on nic nepovie len ked sa opija tak vsetko vala na mamu. Najnovsie si zmyslel ze neche chodit na vianoce a velku noc do babyky. Babka ma 80 rokov a je sama tak stale chodime na vianoce a velku noc aby nebola sama. Teraz si zmyslel ze ked moja mama nepripisala dom na neho ale na mna tak on tam nebude chodit ze to je mamin dom nech si tam ide sama ked ho nechce dat naho. Velmi sa zmenil zacina sa nepekne spravat a dost vyskakovat pri hadkach neviem co mam vlastne uz robit?

anjelik

JUK, asi ťa nepoteším, ale s otcom to bude už len horšie. Pokiaľ sa sám nerozhodne, že sa chce zmeniť a byť normálnejší. Ale to sa veľakrát nestáva. Jemu ide o to, aby ste na neho reagovali, to znamená, že bude stále vyvolávať konflikty a bude útočiť na veci možné aj nemožné. Čím je človek vo vnútri zmätenejší, tým viac má potrebu umravňovať všetkých okolo seba. Pýtaš si radu..jediná je nereagovať...myslím tým zostať pokojný a kľudný a otec nabehne na tvoj obraz pokoja..pretože bude silnejší. Je úplne zbytočné nútiť ho niekam ísť...babka sa kvôli tomu nezloží. Opakujem, jemu ide o hádanie sa...tak sa pokúste tomu vyhnúť. Odpovedať pokojne, neagresívne. je to naozaj ťažké, ale nie nemožné...:o)

JUKI32