Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

escapelle a čo sa môže stať ?

Príspevok v téme: escapelle a čo sa môže stať ?
napochybach

dobrý večer,
aké máte skúsenosti s jej užitím?
ja som ju užila v den posledného dna menzesu ( na 6.den),mávam problemovu menstruaciu-mávam obrovské bolesti,ale mávam ju zvycajne presnu ...max 3-5 dni hore dole...
čo sa mi moze stat s cyklom? tabletku som uzla prvykrat za zivot...neuzivam nic ine,ani HAK,ani nič...
citam vsade na nete obrovsku "hanu " na tu tabletku po....tak sa pytam,co sa moze stat ...
citala som kdesi,ze moze menzes meskat potom aj tri mesiace,alebo co ..normalne keby som bola vedela,co to obnasa,tak ..ani si ju nedam,lebo asi bola zbytocna ,zbytocna zodpovednost moja a partnera...neviem sama
...
mam teraz problemy...citim bolest velku v podbrusku a napatie v maternici ,citim to....som uplne psychicky v prdeli,lebo rodina nesmie vediet,co sa deje...a neviem,ako to utajim,kebyze nieco a este ani nemam gynekologa ..:(

napochybach

greeky dakujem,ale som z toho na nervy uplne :( lebo co citam na nete o tom,tak mi je az zle,som citala ze jedna holka musela ist az na vyvolavacku na gyndu,co jej meskal 3 mesiace menzes ,som uplne zufala,ja si to nemozem dovolit :(

geekygirl7

Najlepsie urobis, ak uz nic nebudes na nete citat. Sledovala som trochu tvoju druhu temu a osobne si myslim, ze urcita cast tvojich priznakov je psychickeho razu. Proste si si ich vsugerovala. Mala by si sa teraz hlavne upokojit.
Napriklad ja som nemala ziadne vedlajsie ucinky, okrem urciteho posunutia menstruacie (asi o tyzden). Dalsi cyklus uz bol normalny.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

escapelle a čo sa môže stať ? - Fórum - ZDRAVIE.sk