Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Nevoľnosti pri užívaní HAK

Príspevok v téme: Nevoľnosti pri užívaní HAK
Gibi

Dobrý deň, moja priateľka užíva antikoncepciu Lunytta už asi 5 mesiacov. Nevynechala ani jednu tabletku a užíva ich na 10 min presne každý deň. Asi pred dvoma týždňami začala mávať nevoľnosti, prevažne ráno, ale máva už aj večer. Máme strach, že by mohla byť tehotná, aj keď som do nej nikdy neejakuloval nemala žiadne hnačky ani zvracanie, neberie nič okrem HAK. Viem, že pravdepodobnosť tehotenstva je mizivá, ale spravíme test. Chcem sa spýtať, či má niekto skúsenosti s nevoľnosťami pri užívaní HAK po dlhšom čase, prípadne ako sa ich zbaviť, ak je to tým spôsobené.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Nevoľnosti pri užívaní HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk