Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

krvacanie...

Príspevok v téme: krvacanie...
saaint

takže nejako začať musim....:-(((brala som HAKtrinordiol ale kedže som sa v letaku doszvedela že pri okamžitej bolesti hlavy treba prestat s uživanim prestala som ale nielen kvoli tomu,už do začiatku uživania som pocitila akusi duševnu nerovnovahu neustale som plakala a utapala sa v depresiach...no a dnes je 4 den čo neberiem tabletky a mal by byť 12.v brani celkovom,a akurat som zistila že krvaca.trošku ma to vystrašilo...len neviem čo si mam teraz myslieť je to menzes alebo neviem....poradte....(beriem alebo brala som TRINORDIOL)prosim píšte....

tina

ja uzivam minesse a tiez som mala bolesti hlavy a aj depresie, vyckala som este take 2-3 mesiace a vsetko preslo. Netreba hned panikarit, aj ked lekarka mi tvrdila, ze bolest hlavy musi prejst hned po zmene HAK, presla az po troch mesiacoch. Tak si myslim, ze oplatilo sa cakat lebo keby som vysadila HAK nastali by ine problemy, ako napr. vratila by som sa k bolestiam, ktore som mala pri kazdom mezese (a tie bolesti boli naozaj strasne, tri dni som sa z postele nepohla). Preto si myslim, ze takto to je lepsie. :-)

zuzca

radsej si mala vybrat 21 tabliet a nedavat dalsie balenie.Zrejme si si vyvolala menzes ked si vysadila tabletky.
A k tym depresiam myslim si ze netreba vsetko zvalovat na tabletky kazdu depresiu alebo bolest hlavy.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

krvacanie... - Fórum - ZDRAVIE.sk