Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Akné po HAK

Príspevok v téme: Akné po HAK
Nela41

Ahojte, doktorka mi predpísala HAK na nepravidelnú menštruáciu. Pred jej užívaním som mala dobrú čístú pleť, akné sa mi nikdy nerobilo možno niekedy jeden pupiačik keď som mala dostať krámy..
Po jej vysadení sa mi ale začali robiť pupiaky všade, len vytláčam a neviem čo s tým :( Nedá sa nejak telo vrátiť do normálu? alebo aspoň nejaký krém čo by mi pomohol? Prosím poraďte mi

Textová Inzercia

Zľavnené pobyty v Bardejovských kúpeľoch

Využite zľavy v mesiacoch január – marec na liečebné a relaxačné pobyty až do výšky 25%.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Akné po HAK - Fórum - ZDRAVIE.sk