Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

HAK a menzes

markketa

ahoj janka.a aku berieš?ako sa vola?možno je pre teba dost silna.ma sa vždy začat s najslabšou,ak mas takyto problem,je pre teba určite silna!

moniqa87

je to normalna reakcia, moze to pretvavat od jedneho az do troch mesiacov uzivania, potom by to bol uz proble, mne to prestalo hned po prvom mesiaci

jaja

AHOJKY, myslim, ze je to asi reakcia na HAK ak ju beries prvy krat, ale mala by si radsej zajst na gyndu. Moze to byt reakcia tvojho tela na HAK. Urcite to nezanedbavaj a porad sa s lekarom.
pa

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

HAK a menzes - Fórum - ZDRAVIE.sk