Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Ako schudnúť - dievčatká pridajte sa, zakladám novú tému na chudnutie.

Príspevok v téme: Ako schudnúť - dievčatká pridajte sa, zakladám novú tému na chudnutie.
Tučniačik.

Ahojte.

Od zajtra začínam s chudnutím , moja váha je 87 kíl a výška zhruba 170cm. Naozaj, som doteraz skúšala všetko možné aj nemožné, ale od zajtra začínam zdravou stravou. Môj jedálny lístok je približne ( bude ) takýto:

*Raňajky* 7:00 , celozrnný chlieb, paradajky, paprika, cibuľka. Polovica šálky mlieka.
*Desiata* 9:30 , celozrnný chlieb, paradajky, šalátová uhorka, ovocie.
*Obed* polievka zeleninová, pečené kuracie mäso varenou zemiakovou kašou, hlávkový šalát
*Olovrant* , varená biela ryža, pomiešaná s mäsom a zeleninou. kúsok ovocia.
*večera* , zeleninov ý šalát..

je to dobrý jedálniček??

a ešte som sa chcela spýtať, že či sa jedna paradajka priemerná, priemerne veľká, počíta ako jeden kus ((/)) jedna porcia zeleniny A jedna maruhuľa ako jedna porcia ovocia?
podelte sa o svoje príbehy a jedálničky...
Ďakujem za každú radu, skúseosť, odpoved...

koalka

tučniačik ak chceš tak napíš aj mne, ja mám síce 180cm ale váhu 83kg tak tiež by som rada s niekym chudla :)
99francis99@azet.sk

tretie oko

Ty si jeblá, dievča zlaté??? 44 kíl a výška 163??? si daj facku, prosím ťa! Skončíš na áre, keď sa nespamätáš! Ja mám 159-160 a 49-50 kíl cca. A nechudnem!! Najsamprv sa skúste hýbať a nekydnúť doma pri fejsbuku a ne, vy hladovku držať radšej budete. Amen s vami, namojveru...

sloniatko

ahoj tucniacik prosim ta ja sa mooc rada pridam :) mam dole zatial 5kg ak chces tak mi prosim nspis na email- martina4@post.sk a mozme pokecat a zacat spolu leboja uz akosi dalej sama nemozem..a hlavne nepocuvaj radu ze nejedz po 18h a ze ti ma skrkat v zaludku!lebo nema!keby ti tam skrkalo tak prave vtedy to robis zle.napis a rozobereme to :)

adikush28

Ahoj...

Je toho moc co pises..ja som mala Tvoju vahu pri vyske 176cm a uz som sla pomaly 15kg dole.Tehotenstvo mi pridalo 25kg:)ale neva,hlavne bolo,ze malicky bol zdravy:)

Pred ranajkami si dam stale pohar vody so stavou z pol citrona.

Ranajky:celozrnne pecivo+margarin+sunka(1paradajka)
muesli+acidofilne mliecko
desiata:kusok ovocia alebo pohar zeleneho caju
obed:polievka+masko,ryba,bez prilohy a vela zeleninoveho salatu(naj s jablcnym octom)
olovrant:zeleny caj
vecera:cottage syr,tuniak,sledove filety atd.+pohar zeleneho caju

jest do 18:00hod.Prve dni su tazke,ale brusko sa stiahne a na vsetko zvyknes.Ak nevies vydrzat vecer..vypi pol litra cistej vody..ono Ti to hlad zazenie..

Kazde rano si daj par cvikov na brusko,najlepsie po prebudeni nalacno.
vytah zamen za schody.
Cukor som uplne vylucila,tiez biele pecivo,vyprazane mastne jedla,plnotucne a polotucne vyrobky,mucne jedlaa..ziadne majonezy(ak uz tak jogurtovy dressing)
pijem 2litre cistej vody denne(bez bubliniek)
-1 x do tyzdna si davam den,ked pijem caj Detox..dobre precisti

Aj alkohol velmi pridava(obmedzit vina)hlavne pit suche

Tymto stravovanim som schudla,znizil sa mi TK a nadalej pokracujem.Chcem byt ako predtym:)

Tak len pevnu volu a kilecka pojdu dole:)
vsetko je o spravnej uprave stravy..

Drzala som rozne diety,ale kila sa vratili spat...

Treba pravidelne jest a naj je to v rovnakych hodinach denne..

vela stastia:)

Nela41

Týmto jedálničkom by som ja pribrala nie schudla. Úplne zle spravený. A aj tak nebudeš celý život jesť to isté. Ke´d už potrebuješ pevno určený jedálniček skús Dukanovu dietu alebo 90 dňovú dietu. Ja by som na raňajky odporučila ovsené vločky alebo napríklad biely jogurt s otrubami a podobne a NIEKEDY nie každé ráno celozrnný chlieb. Nemusí ti to byť po chuti tak si skús prečítať články o chudnutí (nie v dámskych magazínoch plných reklám) a vykúzli si niečo sama. Na olovrant si daj ovocie napríklad jabĺčko. Ano je pravda že prvé dni ti v bruchu budú vyhrávať muzikanti ale ak to zvládneš 3-4 dni ver mi že ti to bude potom bohato stačiť. Na obed si už môžeš dať všeličo ale nejedz múčne jedlá a vyprážané jedlá. Predpokladám že ešte bývaš s maminou tak by bolo fajn sa s ňou o tom porozprávať. Aby zbytočne tebe nechystala jedlo, ktoré by ti mohlo v chudnutí uškodiť. Ako prílohy vol skôr zeleninový šalát, ja napríklad papaám mäso výhradne so šalátom či chcem schudnúť či nie, mne to chutí a zase tu platí to že na nete sa dá nájsť veľa rozličných spôsobov na prípravu naozaj chutných príloh.
Na olovrant žiadne ďalšie mäso a ryža, to potom nie je olovrant ale druhý obed. Skôr zeleninu. NAuč sa proste keď si hlandá ošúpať si napríklad mrkvu a žuvať. Zelenina je veľmi prospešná pri chudnutí, ovocie je lepšie jesť len doobeda. Niekedy si môžeš dať napríklad oriešky (nesolené), ale iba málinko alebo napríklad sušené ovocie ale aj to sa odporúča jesť skôr doobeda. Večera je najťahší článok. Zase by bola najideálnejšia zelenina, ale ak máš byť potom v noci v kŕčoch od hladu nestojí to za to lebo je veľká pravdepodobnosť že ďalší deň by si vyjedla pol chladničky za 5 minút. Preto ako je to v 90 dňovke napríklad odporúčam si dať polovičnú porciu z obeda. V rozumnú hodinu samozrejme. Snaž sa jedávať o 18tej a ak do 20tej hodiny ešte pocítiš hlad daj si nejakú zeleninu, potom už nie.
Ešte raz ti pripomínam čítaj čítaj čítaj. Nie na zdraví. Tu sú ľudia čo skúšajú všeličo; hladovky, mliečne diéty, ovocné diéty a samé blbosti po ktorých zase naberú kilá naspäť len s tým sa už nepriznajú. Otvor si google a hľadaj. Ja sa furt odvolávam na 90dňovú diétu lebo je naozaj účinná a ja ňou teraz chudnem takže by som ti odporučila si pozrieť aspoň recepty na ňu. Prečítaj si stránku -odkaz odstránený-, tam je veľa článkov a textu tak sa nenechaj odradiť sadni si k tomu a čítaj. A zase píš do googlu nejaké heslá recepty a neviem čo. Googli, uč sa ako chudnúť. Hlavne nedodržiavaj takýto jedálniček. Ak je toto u teba obmedzenie stravy tak nechcem vedieť čo jedávaš normálne. Musíš počítať s tým, že ti v tom bruchu naozaj bude škvrkať a bude to pre teba veľmi ťažké, ale bohužiaľ aj ja som bola naučená papať až moc a viem aké to je. Držím každopádne palce :) Chudnutie nie je o tom zostaviť si jeden jedálniček aj keby bol správny. Lebo musíš počítať s tým, že keď schudneš ty sa tak musíš stravovať naďalej. Ak sa nebudeš tak zase budeš kde si teraz. A určite nebudeš do konca života jesť to isté. Receptov je veľmi veľa, zabudni na vyprážané mäsá a iné hnusné mastné jedlá. Nauč sa jesť čo najmenej pripravované jedlá. rybky na pare a podobné.

Nela41

Týmto jedálničkom by som ja pribrala nie schudla. Úplne zle spravený. A aj tak nebudeš celý život jesť to isté. Ke´d už potrebuješ pevno určený jedálniček skús Dukanovu dietu alebo 90 dňovú dietu. Ja by som na raňajky odporučila ovsené vločky alebo napríklad biely jogurt s otrubami a podobne a NIEKEDY nie každé ráno celozrnný chlieb. Nemusí ti to byť po chuti tak si skús prečítať články o chudnutí (nie v dámskych magazínoch plných reklám) a vykúzli si niečo sama. Na olovrant si daj ovocie napríklad jabĺčko. Ano je pravda že prvé dni ti v bruchu budú vyhrávať muzikanti ale ak to zvládneš 3-4 dni ver mi že ti to bude potom bohato stačiť. Na obed si už môžeš dať všeličo ale nejedz múčne jedlá a vyprážané jedlá. Predpokladám že ešte bývaš s maminou tak by bolo fajn sa s ňou o tom porozprávať. Aby zbytočne tebe nechystala jedlo, ktoré by ti mohlo v chudnutí uškodiť. Ako prílohy vol skôr zeleninový šalát, ja napríklad papaám mäso výhradne so šalátom či chcem schudnúť či nie, mne to chutí a zase tu platí to že na nete sa dá nájsť veľa rozličných spôsobov na prípravu naozaj chutných príloh.
Na olovrant žiadne ďalšie mäso a ryža, to potom nie je olovrant ale druhý obed. Skôr zeleninu. NAuč sa proste keď si hlandá ošúpať si napríklad mrkvu a žuvať. Zelenina je veľmi prospešná pri chudnutí, ovocie je lepšie jesť len doobeda. Niekedy si môžeš dať napríklad oriešky (nesolené), ale iba málinko alebo napríklad sušené ovocie ale aj to sa odporúča jesť skôr doobeda. Večera je najťahší článok. Zase by bola najideálnejšia zelenina, ale ak máš byť potom v noci v kŕčoch od hladu nestojí to za to lebo je veľká pravdepodobnosť že ďalší deň by si vyjedla pol chladničky za 5 minút. Preto ako je to v 90 dňovke napríklad odporúčam si dať polovičnú porciu z obeda. V rozumnú hodinu samozrejme. Snaž sa jedávať o 18tej a ak do 20tej hodiny ešte pocítiš hlad daj si nejakú zeleninu, potom už nie.
Ešte raz ti pripomínam čítaj čítaj čítaj. Nie na zdraví. Tu sú ľudia čo skúšajú všeličo; hladovky, mliečne diéty, ovocné diéty a samé blbosti po ktorých zase naberú kilá naspäť len s tým sa už nepriznajú. Otvor si google a hľadaj. Ja sa furt odvolávam na 90dňovú diétu lebo je naozaj účinná a ja ňou teraz chudnem takže by som ti odporučila si pozrieť aspoň recepty na ňu. Prečítaj si stránku -odkaz odstránený-, tam je veľa článkov a textu tak sa nenechaj odradiť sadni si k tomu a čítaj. A zase píš do googlu nejaké heslá recepty a neviem čo. Googli, uč sa ako chudnúť. Hlavne nedodržiavaj takýto jedálniček. Ak je toto u teba obmedzenie stravy tak nechcem vedieť čo jedávaš normálne. Musíš počítať s tým, že ti v tom bruchu naozaj bude škvrkať a bude to pre teba veľmi ťažké, ale bohužiaľ aj ja som bola naučená papať až moc a viem aké to je. Držím každopádne palce :) Chudnutie nie je o tom zostaviť si jeden jedálniček aj keby bol správny. Lebo musíš počítať s tým, že keď schudneš ty sa tak musíš stravovať naďalej. Ak sa nebudeš tak zase budeš kde si teraz. A určite nebudeš do konca života jesť to isté. Receptov je veľmi veľa, zabudni na vyprážané mäsá a iné hnusné mastné jedlá. Nauč sa jesť čo najmenej pripravované jedlá. rybky na pare a podobné.

Guľôčka

Tučniačik ja pravidelne behávam až z 11 na prízemie a potom naspäť keď chodievam vysypať smeti alebo nakúpiť do obchodu.
Vieš kedysi som mala super kondičku a častým tréningom sa dá rýchlo vrátiť do formy, kedže telo si moje výkony pamätá.
Najprv som prišla len na 6. poschodie ale po dvoch dňoch mi 11 problém nerobí. Potrebovala by som aspon 20 poschodový ale zatiaľ si vystačím :-D.

Čo sa týka stravy na raňajky som mala dve nektarinky, pečivo a teraz papám šopský šalát. Mám strašnú chuť na cukor (asi si dám dva kúsky rolády!). Mamina ma stále pokúša.

Maoam

a nechapem, na co este na olovrant za ryzou s mäsom a zeleninou ovocie???

miesas vsetko dokopy a je toho privela

ovocie jedz bud len samotne (rano, doobedu), poobede, medzi hlavnymi jedlami je to zly napad + zbytocne kalorie

ranajky a vecera su inak dobre

Maoam

privela jedla

naco miesat na desiatu chlieb so zeleninou a za tym ovocie? vsak to ti bude kvasit v traviacom trakte

na obed mas polievku aj hlavne jedlo a na olovrant ryzu s mäsom? zbytocne, takto neschudnes

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Ako schudnúť - dievčatká pridajte sa, zakladám novú tému na chudnutie. - Fórum - ZDRAVIE.sk