Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Problém s pamäťou

Príspevok v téme: Problém s pamäťou
Ďuri123

Dobrý deň.Volám sa Juraj,mám 20 rokov a študujem na VŠ.Asi pred dvomi dňami som spozoroval moje problémy s pamäťou.Začal som sa učiť na poslednú skúšku,ale bohužiaľ som sa za dva dni nič nenaučil,nakoľko si neviem ani po 45 min.intenzívneho čítania zapamätať daný text.Je to moja posledná skúška,no vzhľadom k tomuto problému si ju budem musieť preniesť do ďalšieho ročníka.Okrem toho ma trápi aj únava,už sa učím od mája s malými troj - štvordňovými prestávkami od učenia,no i napriek tomu citím,že už nemám síl.Poraďte prosím,mal by som zájsť za doktorom?Budem vďačný,za akúkoľvek radu.Vďaka..

Maros75

RNG......ty si myslis,ze si najmudrejsi na svete a nikto iny nema pravdu len ty .
Taky debil bol aj Hitler.Mal vlastnu teoriu a nic ine si nepripustil k telu.......lutujem takych ludi co su zakomplexovani.
Ty normalne odmietas vsetko co sa tyka vyskumu a posunu v pred . Chore zmyslanie.Ty si ostal na jednom bode a nevies sa pohnut........veris niekomu co ti do ucha posepka.Jedna babka povadala.......,ze?

RNG

Maros, ja ta nebudem prezyvat debil, lebo to iste nie si. Ale nafukany hlupak, neslusny neuctivy k inym a z hlavou naplnenou blbostami, to zrejme si.
Naviac mas dusevne problemy, na co beries silne antidepresiva, takze ta nemozem nic ine, nez lutovat.
Problem je ale, ze ja sa sem snazim dat vedomosti od lekarov, co na Slovensku nemate, lebo si myslim, ze clovek v slobodnej (relativne) krajine ma mat pravo si vybrat rozne postupy na svoje zdravie a telo a nie byt jednostranne diktovany zo strany sucasneho medickeho monopolu, ktory pripusta len tie nazory lekarov, co su medickemu monopolu ekonomicky vyhodne.
Ak toto nevies pochopit a snazis sa to pre druhych blokovat, nepoznas zmysel slobody vyberu, na ktory ma kazdy v demokracii pravo, tj ustavne pravo.