Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

univerzita komenskeho či VSEaMvs????

Príspevok v téme: univerzita komenskeho či VSEaMvs????
monika1991

Dobrý deň,vedel by mi niekto poradiť. rozhodujem sa pre študium na jednej z týchto škôl,ale externe a neviem sa rozhodnut.od Vysokej skoly ekonomickej a manazmentu verejnej správy ma iba jedná vec odrádza a to výska školného 1100 eur na rok,preto uvazujem teraz nad univerzitou komenského,fakulta manazmentu,je tu niekto kto je jej absolventom??aká je šanca sa tam dostat a ake je študium??za vaše nazory vopred dakujem

meteo

ano ja navstevujem 4 rocnik:)co je to za sprostost ze nema uroven?chod sa pozriet na tuke a uvydis kde to nema uroven,architekti studuju v priestoroch co vyzeraju ako kunica a maju jeden stary pc:)vsemvs je to normalna skola a z tych lepsich sukromnych skol...a ked si absolvent naco si tam chodil ked nema uroven,mal si prestupin niekam inam...takych mam najradsej.

xxxxxxxxxxxx

ako absolvent spominanej sukromnej ...poviem ze nema uroven ako by vysoka skola mala mat... inak nic tam nieje zadarmo, nebabru sa s tebou, to ze si to clovek zaplati nema vyhrate... vela ludi pohorelo hlavne na spominanej informatike :)) a co sa tu pisalo ze za tie peniaze ti poskytnu material a budu k tebe pristupovat dobre to je tiez omyl...

ale tak zvladnut sa to pravdaze da...

len ta uroven no neviem ako to je na inych skolach ...

monika1991

capricorn ďakujem za tvoj názor a david_24 osobne si myslim že keď má raz niekto kontakty na správnych miestach ani školy nepotrebuje a má vyborny joob,a momentalnej dobe sa skor vykaslu na uchadzača,ktory nema vobec VS,skor daju prednost im nez napr.človeku len s maturitou,nedajboze len s vyucnym listom

capricorn