Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Hormóny

Príspevok v téme: Hormóny
Tabia678

Ahojte,myslím že mám problém s nejakým hormónom.Týka sa to najviac akné,pleť si pravidele čistím ale mám aj ekzém čiže nejaká kozmetika s alkohol nemá u mňa šancu.Problém je v tom že vždy v prvý týždeň po menzese sa mi za jeden deň vyhodí po tvári množstvo červených vyrážok ktoré sa mi potom liečia ďalší týždeň-čiže dva týždne som akoby posiata vyrážkami.Antikoncepciu beriem-Yadine,a beriem ju pravidelne už 4 roky.Týždeň pred menzesom a cez menzes mám pleť skoro úplne čistú...prsím pomôžte už som zúfalá:(

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Hormóny - Fórum - ZDRAVIE.sk