Nezvyčajné povolanie

Príspevok v téme: Nezvyčajné povolanie
nokia c5

ahojte, moc si od tejto temy neslubujem, ale prosim vas mam taky problem ze som v tretom rocniku strednej skoly a mam sa onedlho rozhodnut na aku skolu pojdem, dost sa toho obavam inak, ale rozmyslal som nad zubnym technikom, len o tomto odbore moc neviem, ale asi by to bola pre mna najlepsia volba. napadla ma aj taka vec, napadne to asi kazdemu, robit nejake nezvycajne povolanie, ktore toho cloveka aj bavi. skuste sem dat nejake navrhy. napriklad filmovy kritik a pod. napriklad mna od detstva zaujima historia parnika titanic, viem asi smiesne, ale neviete o nejakej komunite na slovensku ktora sa touto lodou zaobera, na internete som nic nenasiel, ak by ste nieco nasli tak mi dajte na nich kontakt velmi vas prosim. viem , ze tato tema je dost nezvycajna ale prosim vas napiste sem. Moc dakujem.

nokia c5

dakujem vam za nazory, ten zubny technik sa mi dost pozdava, ale keby som mal zas sedet cely zivot na riti a robit zuby... ale zase ten plat by ma motivoval.

slavkovubrna

Hm no ja by som napríklad chcela byť morská biologická, .potápať sa a skúmat oceany. Ale taký odbor na Slovensku asi nie je :D
Zubny technik je skvelý nápad

Maoam

zubny technik je fajn, populacia starne, ludia maju dost zly chrup vplyvom viacerych faktorov, o pracu vzdy budes mat vystarane + umele chrupy, mostiky bla bla

budes moct aj spolupracovat priamo so zubnymi ambulanciami, moj zubar ma vlastneho technika, ktory sice robi mimo jeho budovu, ale vsetko objednava od neho :D

lost

nj, na slovnesku nie, odporucam ist do civilizovaneho sveta.. (nie civilizovanejsieho, ale civilizovaneho, citis tam ten rozdiel ? ;) )
a xxy ma pravdu, vela odbornikov to tak robi, lebo na potopenie k titaniku potrebujes sakra vela penazi, resp. sponzora :) a sponzora nenajdes len tak podla mna, to by potom robil kazdy..
ten zubny technik je super povolanie, budes za vodou do konca zivota a pomerne rychlo, lebo: