Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Lacný zubár v BA

mimina010

Dobrý deň, hľadám si dobrého a zároveň nie veľmi finančne národného zubara v Bratislave alebo okolí NZ.
Prosim o rady, prípadné skúsenosti.
Ďakujem

gabby

Som študentkou zubného lekárstva a poskytnem Vám ošetrenie za veľmi prijateľné ceny a to všetko v príjemnom kolektíve a pod dozorom skúseného lekára :) V prípade záujmu ma kontaktujte na gabriela.porubska@gmail.com

sash

Som studentka stomatologie a pod odbornym dohladom osetrujem zuby za zlavnene ceny oproti normal cenniku. Robim takto uz druhy rok (som piatacka) a zatial boli vsetci pacienti velmi spokovni, takze ak ma niekto zaujem tu je moj mejl: danova.alexandra@gmail.com

Keksik989

TO je sice pekne a teoriu ze drahsi zubar je lepsi zubar, ale bohuzial toto je akutny stav a tiez nemam peniazky, kedze som len studentka, inak dakujem za radu , ked si budem sama zarabat , tiez sa obzriem radsej za drahsimi a lepsimi. Takze poprosim racionalne navrhy do 50 eur :D Dakujem !!!

Agnes999

Ja som tiez dlho hladala lacneho a dobreho zubara az som zistila, ze lacny a dobry dokopy to nejde. Nez som to zistila, ten lacny mi zuby dobre zanedbal. Teraz chodim na oradent, ked ich poziadas poslu ti cennik. Som s nimi spokojna. Nie su uplne najdrahsi ale lacni tiez nie su. Ja tam za jednu navstevu necham okolo 80€ a to mi nic nevrta, len mi robi DH, fluorizaciu a nejake take veci. Ja mam paradentozu takze o to specialnejsiu starostlivost potrebujem.

Textová Inzercia

Silvestrovské MEGA pobyty v Dudinciach

Užite si posledné dni v roku 2016 v hoteli HVIEZDA***

Len jeden klik ku zdraviu

Vždy individuálny prístup k liečbe chorôb vášho tela. Fyzioterapia, rehabilitácia, vnútorné lekárstvo, rodinný lekár.

Získajte svoj červený hrnček

Pozrite si našu ponuku a do piatich dní ho máte doma.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!