Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Výtok po canesten čípkoch

Príspevok v téme: Výtok po canesten čípkoch
milka222

Dobrý deň, minulý týždeň som začala užívať Canesten čípky, balenie po 6, teda 6 nasledujúcich dní po sebe. Asi v 4. deň mi začal silný biely výtok bez zápachu, ale so zvláštnou konzistenciou, mala som pocit že mi vyteká ten čípok. Je možné, že nejaké zvyšky môžu vytekať ešte aj dva tri dni po doužívaní posledného čípku? Pritom sa každý deň sprchujem. Výtok je totiž silnejší ako pred užívaním.

odpovedam

Jasne,ze ten cipok moze vytekat. Ved nema sa kde stratit, jedine vyjst von :-). Co sa tyka vytoku, tak necakaj zazraky hned po dobrati lieku. Trva nejaky cas, kym sa prostredie v posve uzdravi. Sprchovanie s tym nic nema, teda ak si nepustas vodu aj do vnutra posvy, co nepredpokladam. Hlavne nepouzivaj ziadne sprchove gely, mydla an vyrobky urcene na intimnu hygienu. Sprchuj sa len teplou vodou, ak mas mykozu.

Textová Inzercia

Stop suchej a olupujúcej sa pokožke!

Vyskúšajte novú kozmetickú masť Psoricol s výťažkami z rastliny Yucca Shidigera.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Výtok po canesten čípkoch - Fórum - ZDRAVIE.sk