Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

MUDr.Albetová Ľuba-skúsenosti

Misickaa4

Ja som ich nazvala iba preto odborníkmi,lebo mi to tak bolo prezentované...Ale nepomohli mi vôbec.Skôr by som povedala,že ma odignorovali.

asija

neni odbornik ako odbornik. a hlavne klasicka medicina mi vobec nepomohla, to bol vlastne zabity cas a plno hnusnych chemickych liekov ktore mi to este zhorsovali.

Misickaa4

Áno,chystám sa k nej,viem,že sa musím objednať.
Ja mám tých problémov trošku viac,preto sa pýtam, aká je. Jeden z nich je aj niečo s trávením,ale ešte nikto neprišiel na to,čo.A to som bola u všelijakých odborníkov....

asija

no ked uz ona nepomoze, tak uz potom neviem kto. urcite sa o to aspon usilovne snazi. neviem aky mas problem, ja som mala s travenim a je to vyriesene. urcite som s nou bola velmi spokojna a pokial viem, nie som sama. ty sa k nej chystas? treba sa objednat, nemozes tam rovno prist. oni robia na zaklade objednavok.

weird_

skusenosti su, zda sa, iba dobre, alebo aspon tak u 99% ludi :D (vratane mna)

skus si trochu prebrazdit toto forum, je tu kvantum informacii.

rajčinka

no nie ludovemu lieceniu ale alternativnej medicine - homeopatii, cinskej medicine atd. ludove liecitelstvo to je myslim nieco ine. a samozrejme je to psychologicka takze robi aj toto.

rajčinka

inac ale neviem naco si zalozila tuto temu, lebo je tu o nej uz vela tem, staci ked si das jej meno do vyhladavaca a mozes sa oboznamit s nazormi viacerych ludi, nemusis sa tu na to znova pytat.

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.