Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Antidepresiva otupenie emocii

Misko1212

Sertralín Actavis som bral ako prvé antidepresívium od psychiatričky...v marci tohto roku.Tento liek pôsobi veľmi na emócie...človek sa tak lahko nerozplače...depresie trošku mi vymizli...ale trvalo to,celkovo... hrozný liek,lepší je escitalopram...Sertralín actavis je slabé antidepresívum ale aj to ti otupí city tak ako mne

Misko1212

Ahoj,ja sa k tomuto vyjadrím...tiež mam takýto pocit.. beriem antidepresíva už skoro rok,bol som aj na psychiatrii kvoli otrave asi mesiac...
mam 2psychiatricke diagnozy,jedna z nich su depresivne epizody psychotickej hlbky a socialne uzkostna porucha...bez liekov by som tu asi už nebol... aj ja mam problém...OTUPENIE EMOCII :(( antidepresíva(bohužiaľ) nato pôsobiť musia...predtým než som začal brať antidepresíva bol som veľmi citlivý,vedel som milovať celým srdcom....no teraz keď mám priateľa :( ...nieje to už take ako predtým,som chladnejší...už ma nič nerozplače.Bohužiaľ:( toto je ten vedľajší učinok antidepresív... ja beriem teraz Alventa,Trittico...a ty? bral som ešte Sertralin,Esoprex,Rivotril..teda Rivotril ešte beriem v kvapkovej forme

to snad nie

nechapacka, Serlift a Setralin Actavis su to iste, takze na zmenu budes cakat do konca sveta:-D Tymto ta chcel psychos oblafnut, alebo co?

katka56

ja beriem Citalec už niekoľko rokov a práve naopak, konečne dokážem prejaviť city a lásku... asi záleží na druhu AD

nechapacka

jj beriem SSRIcka..brala som Serlift a teraz mi praveze menil lieky na Sertralin Actavis:( musim aj tak chvilu pockat..citim sa ako totalna pi..ked sa kvoli mne niekto trapi a ja necitim nic....uz sa aj bojim experimentovat s tymi liekmi..od jednych som hladna 24hodin denne, druhe mi zase robia toto..na nervy:/

anonym66

Tiež som zaznamenal po AD otupenie emocii a chladnosť..Som síce chlap takže mi to nevadí,aspon som viac chlap a nie nejaka uplakana sračka :D

Lulu2011

luciano - a s tym valdoxanom nie su problemy pri sexe? lebo pri vacsine AD sa neda dosiahnut orgazmus - najma tých SSRI

luciano

A aké lieky užívaš? Problémy, ktoré opisuješ spôsobujú hlavne AD zo skupiny SSRI. Existujú však už moderné lieky, ktoré citovú otupenosť nespôsobujú v takom rozsahu napríklad Venlafaxín. Úplne najnovším liekom je však Valdoxan, ktorý ti určite prinavráti radosť zo života a emočne ťa neotupí.

Yersinia

hm, možno máš vysokú dávku, nemáš aj nejaké fyzické vedľajšie účinky? Ja som počas brania AD bola tiež úplne "bezcitná", nič ma nerozosmutnilo ale ani som sa z ničoho nevedela tešiť. Furt to ale bolo lepšie ako tie "stavy". Ale to emocionálne prázdno tiež nie je bohvie čo. Potom som bola vďačná za akýkoľvek plač, či už od šťastia alebo od smútku, ktorý nesúvisel s depresiou. Aspoň som vedela že som stále človek :D Skús to prekonzultovať z doktorom, a prajem ti aby ten problém kvôli čomu ich berieš čo najrýchlejšie odoznel, je to svinstvo...

Textová Inzercia

Zapper | Fscan - revolučné prístroje

Rieši príčinu väčšiny zdravotných problémov. Záruka kvality a profesionálna podpora zdarma. Môžete ho mať doma aj vy!

Investujte do svojho zdravia

Frekvenčná metóda - rýchla pomoc ku zdraviu! Na všetky vírusy, baktérie, pliesne a parazitov.

Fresh - pre zdravie zamestnancov.

Služba pre firmy, ktorým záleží na zdraví svojich zamestnancov. Objednajte hneď!

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Antidepresiva otupenie emocii - Fórum - ZDRAVIE.sk